Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jakiś czas temu zaświeciła się kontrolka klocków bo przetarł się czujnik z przodu. Bezmyślnie skasowałem inspekcje metodą licznikową (klocki przód i tył) i pojawiły się czerwone kontrolki hamulców i podnośnika, i do tego "----" w opisie kilometrów. Wymieniłem czujnik i klocki i nie idzie tego skasować za cholerę. Ani metodą licznikową ani przy pomocy impy. Tzn po kasowaniu błędów w impie od razu wyskakuje błąd w DSC odnośnie czujnika przedniej osi. Czujnik to kamoka. Sprawdzałem go omomierzem, ma pełne przejście. Rozpinałem to pare razy próbując kasować, ale dalej to wraca. Czytałem że w impie jest opjca w intrumet cluster odnośnie kasowania inspekcji, ale u mnie tego nie ma. Instalowałem już dwie impy i w każdej brak tej opcji. Czarna magia po prostu.

Ktoś wie jak ugryźć temat?

Opublikowano

Super! A jeszcze dopytam. 10 minut czekać z wpiętymi drucikami w kostkach i od razu wpiąć czujniki.

Czy po resecie i wyłączeniu stacyjki, wyciągam druciki, czekam 10 minut i wpinam czujniki?

Opublikowano

Niestety to nie zadziałało. Wypiąłem czujniki, a za nie wpiąłem zworę w kostki. Wsiadłem do auta podłączyłem laptopa, skasowałem na liczniku inspekcje tył, potem przód. Podpiąłem laptopa i skasowałem błędy (odczytałem z ciekawości i dalej błąd przednich klocków się pojawił - i skasowałem jeszcze raz już ich nie odczytując). Wyłączyłem zapłon (kluczyk zostawiłem w stacyjce). Odczekałem 10 minut z wpiętymi drutami w kostkach, potem zacząłem składać wszystko do kupy i [BAD]. To samo. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? czy coś źle zrobiłem.


No chyba że powinienem zewrzeć osie ze sobą? czyli druty w kostki a potem jeszcze tył z przodem? bo ja zrobiłem druty tylko w kostkach czujników

Opublikowano

I jeszcze jedna rzecz którą zauważyłem oglądając filmiki z kasowania inspekcji klocków na youtube. Na tych filmach po naciśnięciu obok resetu pojawia się zegarek, natomiast u mnie od razu jest kwadrat ze znaczkiem check(ptaszkiem) w środku


A nie dałoby się tego skasować np istą?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie zadzialalo=zle cos robisz. Inspekcje, musisz kasowac kompem, nie licznikiem.
Opublikowano

Ale to istą? bo w impie nie ma opcji kasowania tego w instrument cluster<- czytałem ten wątek o opcji activate w instrument cluster. I próbowałem impy od 46garage w wersji 5.06 i jakiejś ruskiej (tzn z ruskiego forum) EA 90x i nie ma tam tej opcji activate dla E90


istą i disem nigdy niczego nie robiłem, ale to do ogarnięcia tylko żeby wiedzieć ze tym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Robie zawsze ista badz innymi programami, nigdy inpa bo inpy nie "lubie".
Opublikowano

To tak za dotychczasową pomoc dziękuje, faktycznie pomogło. Istą mogłem skasować tylny hamulec i przedni (udało się bez rozpinania i mostkowania czujników kolejny raz-pewnie może dlatego ze to wcześniej rozpinałem). I czerwone kontrolki podnośnika i hamulców zniknęły. Ale nie mogłem skasować płynu hamulcowego i serwisu. Tam pokazuje 255%. Dlaczego? DSC nie pokazuje żadnych błędów

I jeszcze jedna rzecz po skasowaniu hamulców nie pokazuje mi na liczniku przebiegu do przebycia na klockach tylko dalej jest "----". Też dlaczego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.