Skocz do zawartości

BMW e39 523i Gasna kontrolki,nie odpala,po chwili wsio okey.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,dzieki za przyjecie.. BMW e39 523i Gasna kontrolki,nie odpala,po chwili wsio okey.Pany i Panewki, jadac wysiadło wszystko na liczniki,ani kontrolki ani zegary, tylko jedna od poduchy, slaby prąd, ledwo co trąbi i mocy brak, przerywa ze rozpędzić sie nie można, po paru odpaleniach dodatkowym starterem, wraca do normy, po jakimś czasie to samo, ledwo doczłapałem do domu.. aku nie padło, a po odłączeniu auto dalej chodzi i nie gaśnie. Myślałem ze masy,ale jak odłączę od akumulatora masę, tez nie ma takich objawów , miał ktoś taki problem? błędy odczytałem, nic nie ma, ładowanie skacze 13,9-14,5 volta. odczytałem, nic nie ma, ładowanie skacze 13,9-14,5 volta :x
Opublikowano
:x
Witam, dzięki za przyjecie.. BMW e39 523i gasną kontrolki,nie odpala,po chwili wsio okey.Pany i Panewki, jadac wysiadło wszystko na liczniki,ani kontrolki ani zegary, tylko jedna od poduchy, slaby prąd, ledwo co trąbi i mocy brak, przerywa ze rozpędzić sie nie można, po paru odpaleniach dodatkowym starterem, wraca do normy, po jakimś czasie to samo, ledwo doczłapałem do domu.. aku nie padło, a po odłączeniu auto dalej chodzi i nie gaśnie. Myślałem ze masy,ale jak odłączę od akumulatora masę, tez nie ma takich objawów , miał ktoś taki problem? błędy odczytałem, nic nie ma, ładowanie skacze 13,9-14,5 volta. odczytałem, nic nie ma, ładowanie skacze 13,9-14,5 volta :x
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź kostkę stacyjki.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Sprawdź kostkę stacyjki.
Dzieki, moze byc ze ona? bo mam bębenek rozwalony i parę razy musze obrócić nim załapie, ale jak zapłon włączony to moze sie odłączać? zwarcie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej nadpalone styki.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Aktualizacja, panowie i panewki, po okolo 100km, ponownie prądu obyło, wszystko wysiadło ale nie do końca, zacząłem szukać przyczyny , zmierzyłem tez napięcie dochodzące do Aku i było tylko okolo 7,9V po odłączeniu Aku. Beata zgasła :cry: co ciekawe, gdy z autem jest wszystko okey, nie gaśnie gdy odłączę akumulator.. po paru próbach odpalenie z dodatkowego startera., znowu wszystko wróciło do normy i ładowanie pokazuje okolo 14,7V :lol: czyli cos z Alternatorem? a wymieniałem go rok temu.
Opublikowano
Nie koniecznie cały regulator, a tylko a tylko regulator napięcia. Ewentualnie coś z masą, zależy to w jakim stanie masz karoseria
Buda zdrowa, masy wszystkie odkręcałem, czyściłem, przesmarowałem tawotem miedzianym, a gdzie i jaki jest regulator napięcia? znam tylko ten w alternatorze ze szczotkami.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli cos z Alternatorem? a wymieniałem go rok temu.

Jaki założyłeś? Firma?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
czyli cos z Alternatorem? a wymieniałem go rok temu.

Jaki założyłeś? Firma?

zmieniłem znowu Alternator na Boscha- kostke stacyjki i masy poczyściłem, ale to nie to,nadal zanikają kontrolki i wskaźniki i zanika prąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.