Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano



https://g42.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1961085


Auto się wyróżnia, tył jest bardziej spójny od przodu, gdzie zderzak trochę wieje aftermarketem. Front budzi odczucia Nissana GTR.

Szkoda, ze stary design kierownicy pozostał. Natomiast na plus gałka z e46 ZHP, dalej król jest tylko jeden :)


P90482746.jpg?w=1903&h=775&fit=clip&crop=edges

P90482719.jpg?w=1903&h=775&fit=clip&crop=edges

P90481833.jpg?w=1903&h=775&fit=clip&crop=edges


Opony przy felgach styling 1000M:

285/30-20 F

295/25-21 R


attachment.php?attachmentid=2879340&stc=1&d=1652107691

Opublikowano

Według polskiego konfiguratora 370k PLN za przyzwoicie wyposażony egzemplarz. +50k PLN za kubełki, karbonowy dach i pakiet m driver.

Co ciekawe manual 2k PLN droższy.

Przód dość specyficzny - ale pewnie tak jak w przypadku m240i na żywo będzie dużo lepiej. Sylwetka raczej spójna.

Konkurencji w tej cenie chyba brak. Pytanie czy warta swojej ceny? Jeśli tak, to manual czy automat?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jest tak brzydki, że aż mi się podoba :D

tylko ten tablet w sportowym aucie :duh:

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.