Skocz do zawartości

BMW E87 118D 2010r błędy klema IBS


IFrIT_86

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć


Od pewnego czasu jak wsiadam rano do samochodu pokazuje mi się komunikat o niskim napięciu akumulatora.


Dzisiaj pomierzyłem aku 12,7V, prąd po uśpieniu około 30-40minut 0,01A


Wieć raczej to nie jest lewy upływ prądu, obstawiam na klemę IBS, odpiołem ją i będę obserował między czasie pewnie zakupie + adapter.


A akumulator ma może 9 miesięcy został po podmianie zarejestrowany itd.


Wpiąłem komputer i bimmertools i przy okazji odczytałem takie błędy.

W silniku:

- 3EED błąd opisany jako zarządzanie energią

- 4B1C podgrzewanie filtra paliwa sterowanie (rozumiem że padł ten podgrzewacz przy filtrze paliwa)

W module CIC:

- E1CF (to nie wiem co to jest)

- C5BC (to też nie wiem co to)

W module Kombi:

- A559 (to chyba błąd o tym że zasilanie zostało utracone)

W module TEL

- D690 (też nie wiem co to)


Po kasowaniu błędów nie powróciło nic ale jak wpiąłem po 5 minutach wrócił tylko podgrzewacz filtra).



Pytanie co to za błędy i czy na pewno padła klema ???

Moja Galeria

W przyszłości E60 530D + Automat

E87 Aktualnie dla żony

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=388667

Była E46

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=215281

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
niestety niekonieczine... 3EED to podly sk... pozbycie sie go jest czasem niemozliwe. potrafi pojawic sie znikad, bez zadnych towarzyszacych bledow. mozna rozebrac i sprawdzic pol auta a blad jak byl tak jest. w dodatku bez jakichkolwiek objawow w samochodzie wskazujacych na jakis problem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdzałem po całej nocy i dniu czyli tak z 24 godziny pierw zmierzyłem aku.

Aku napięcie miał 12,12V


Nie odpalelm auta włożyłem kluczyk tylko aby sprawdzić czy wyjdzie komunikat, lecz błąd niskiego napięcia się nie pojawił, lecz klema ibs jest wypięta.


Sprawdzę jutro jakie napięcie już po dwóch dniach bo auto będzie stać w garażu i włożę kluczyk.


Mam zwykły aku nie AGM, ale też nie mam funkcji start stop.

Moja Galeria

W przyszłości E60 530D + Automat

E87 Aktualnie dla żony

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=388667

Była E46

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=215281

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W N47 z fabryki zawsze był AGM, 80Ah najczęściej. Masz po VIN odzyskiwanie energii z hamulców. STADT STOP masz tylko wylaczony.

A jaki maszz akumulator zakodowany w aucie?

12,1V to juz tak słabo. Nowy ma 12,6V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakodowany mam jako zwykły 80Ah czyli taki jaki jest w aucie.

Moja Galeria

W przyszłości E60 530D + Automat

E87 Aktualnie dla żony

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=388667

Była E46

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=215281

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.