Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. W E39 mam problem z protokołem komunikacji. Prawdopodobnie ktoś w pasofcie odznaczył opcje Communication Protocol 0=d-bus 1=k-bus. Wiązki na pewno są sprawne, drugi sterownik wzięty z działającego auta i nadal jest brak połączenia z modułem mrs3. Macie jakiś pomysł jak to ogarnąć przez ncsexpert lub pasoft?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaki rocznik auta, jaki licznik, czym się podpinasz? Jaki komunikat dostajesz?

Możesz się połączyć z EWS, klimatronikiem?

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Auto 99r licznik oryginał. Pasoft, inpa, ista łączy się, ze wszystkimi modułami, wchodząc w airbag dostaje komunikat o braku połączenia ze sterownikiem, w pasoft bot found. Dane zcs były kopiowane z Ews do ike, niestety to nie pomogło. Wsadzony drugi moduł mrs3 o tych samych numerach, wyjęty z działającego auta ale niestety też to samo. Ncsem brak możliwości nadpisania pustym plikiem MAN, wywala błędy o braku połączenia po job execute, nie ważne czy dam lessen czy codieren.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytając o licznik chodziło o małe lub duże obc. Przepuść licznik pustym Man bo to on robi za bramę komunikacyjną.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Jest to duże OBC. Jutro spróbuję wgrać pusty plikman do licznika i się odezwę.


EDIT

Wgranie pustego pliku MAN kompletnie nic nie dało. Okazało się również, że licznik był przekładany z E38.

Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozwiązanie twojego problemu poszło na PW.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Cześć, mam podobny problem.


INPA pokazuje mi następujące błędy:

97 Buckle Passenger

96 Buckle Driver

5 Ignition circuit ZK4 / Side Airbag front left

4 Ignition circuit ZK3 / Airbag Passenger Stage 1

1 Ignition circuit ZK0 / Airbag Driver Stage 1

134 MRSA front right

132 MRSA front right

131 MRSA front left

129 MRSA front left

240 Internal error


Jesteście w stanie Panowie cokolwiek podpowiedzieć? Wymiana sterownika i kodowanie czy jednak jakiś grubszy problem? Dzięki


Edit. Dodam jeszcze, że nie da się usunąć powyższych błędów, wyskakuje jakiś błąd przy próbie clear error

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz błąd wewnętrzny 240

Moduł do wymiany lub do wgrania czystego wsadu

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Tak, trzeba na stole przeprogramować.

Czasem nie dzwoniłeś do mnie dzisiaj?

Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 30.09.2022 o 13:23, szumrak napisał(a):

Rozwiązanie twojego problemu poszło na PW.

Też mógłbym prosić? Mam ten sam problem. Ze wszystkim jest komunikacja tylko nie z modułem airbag. Zmieniłem MRSZ3 na MRSZ4 + czujniki zderzeniowe i teraz kontrolka zgasła ale nadal nie mam połączenia z inpą i pasoftem. Sprawdzałem z 5 modułów (mrsz3 i 4) i na każdym brak komunikacji mimo że na części z nich kontrolka nie świeciła czyli niby wszystko git. Licznik z dużym obc

Edytowane przez roochacz
///TDS Power
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakiego koloru masz przewód na pinie 9 przy module airbag? Biały z czerwonym paskiem i żółtymi kropkami cz biały z fioletowym paskiem?

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.