Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak masz to porozkrecane to podjec na szrot i weź silniczek używkę i podłącz to będziesz wied,ial...

Proponuję taki zabieg wykonać dwa trzy razy bo na szrocie może być też uszkodzona plytka

Opublikowano
Jak masz to porozkrecane to podjec na szrot i weź silniczek używkę i podłącz to będziesz wied,ial...

Proponuję taki zabieg wykonać dwa trzy razy bo na szrocie może być też uszkodzona plytka

Też o tym myślałem. Nie mam w pobliżu takiego szrotu ale Napewno nie co dalej się wybiorę.

No jedyna i ostatnia opcja, tak jak piszesz zrobić

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
No i zonk. Z Allegro kupiłem używany silniczek. Widocznie gorszy od mojego bo w moim chociaż spryskiwacz działa a tu cisza. Ani sprysk ani ramię. Nic.
Opublikowano
Wydaje mi się że przełącznik wycieraczki mam sprawny bo inaczej nie włączył by nawet spryskiwacza a skoro włącza to znaczy że impuls jakiś tam wysyła. Chyba że przełącznik przy kierownicy, wewnątrz ma taki mechanizm że osobno włącza jedno lub drugie. Już głupi jestem...
  • Moderatorzy
Opublikowano
A nie można tego silnika uruchomić na krótko ? To jest chyba zwykły silnik prądu stałego, nie krokowy. Daj jakieś zdjęcia co tam jest, jak to wygląda.
Opublikowano
A nie można tego silnika uruchomić na krótko ? To jest chyba zwykły silnik prądu stałego, nie krokowy. Daj jakieś zdjęcia co tam jest, jak to wygląda.

Mój działa na krótko. A jak podłącze do auta to tylko spryskiwacz chodzi.

Opublikowano

Dobra. Działa. Pech chciał że kupiłem uszkodzony silniczek. Dziś doszedł sprawny. I tak jak pisałem wcześniej, że jeśli manetka załącza choćby spryskiwacz a silniczek stoi, to manetka jest sprawna bo daje impuls na sterowanie. Jeśli daje zasilanie na pompkę spryskiwacza to i daje na silniczek.

Kwestia tylko tego czy silniczek jest sprawny.

U mnie dopiero 3ci trafił się ok. Przy okazji wymieniłem wymagające wymiany kable na zawiasie klapy i sprawdziłem przekaźniki.

Opublikowano
To teraz zrób sekcję zwłok i sprawdź co się psuje w tych silnikach.

Coś w elektronice, na płytce. Bo na "krótko" wszystkie kręcą

Opublikowano
A przyczyną (to będę strzelał) według mnie jest bolec wycieraczki (oś) stawiający opór. Gdy się zaciera, rdzewieje gdy poprostu się zasta. Silnik chce ruszyć ale nie może i coś tam mu na płytce w układzie pali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.