Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Komunikat CHECK BRAKE LININGS i czerwony wykrzyknik. Można w INPA stwierdzić, który czujnik szwankuje ? Znalazłem tylko błąd bez konkretnej lokalizacji. Przód i tył są całe, nawet sprawdzałem miernikiem. Wygląda na to, że któryś przerywa.
Opublikowano
Nie da sie sprawdzic. Z tego co pamietam czujniki ida do zegarow i jesli czujniki sa ok to trzeba szukac zwarcia na kablu na tym odcinku
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dzięki, tak właśnie myślałem. Mam wrażenie, że to przedni czujnik fiksuje. Ostatnio zmieniałem klocki, stary się rozsypał przy demontażu. Miałem jakiś używany i wygląda na to, że jest wadliwy. Tydzień po montażu było OK, potem komunikat, teraz jak go testowałem znowu działa. Jak ponownie rozłączy to kupię nowy i tyle.
Opublikowano

Mam u siebie teraz ten problem. Skończył się klocek , paliła się lampka wymieniłem wszystko lampka nie zgasła. Pojeździłem trochę i czasem losowo gaśnie :evil:

Konstrukcja tego czujnika jest tak prosta że nie sądziłem ze może być wadliwy. Te czujniki zawsze kupuje najtańsze.

Daj znać jeśli wymiana czujnika rozwiąże problem

  • Moderatorzy
Opublikowano
Pojeździłem trochę i czasem losowo gaśnie

Jesteś pewien, że to lampka od klocków ? Zegary LOW czy HIGH ? Nawet jak wymienisz czujnik na nowy lub skręcisz kabelki razem to komunikat nie znika. Musisz go skasować przekręcając na zapłon i czekasz około pół minuty aż zniknie. W E46 trzeba podobno wcisnąć hamulec, nie wiem czy w E39 też trzeba, nie pamiętam czy to robiłem. Potem kluczyk w lewo i dopiero wtedy uruchomienie auta nie skutkuje ponownym zapaleniem się lampki. Przynajmniej u mnie to zatrybiło. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że jak odpalasz od razu to czujnik będzie się świecił nadal. Jest zabezpieczenie, żeby lampka nie zgasła sama z siebie jakby czujnik nagle znowu połączył, a klocki były na ukończeniu. Na zegarach HIGH jest komunikat tekstowy oraz czerwony wykrzyknik. Na zegarach LOW będzie pomarańczowe kółko z kreseczkami po bokach.


Na razie u mnie nie świeci się na starym czujniku już tydzień czasu. Jak się ponownie zapali to stawiam na czujnik z przodu. Do drugiego auta kupowałem kiedyś FEBI i był bardzo porządny, dwadzieścia kilka złotych.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Niestety nie pamiętam. E36 to stare dzieje :) Odepnij czujnik, załóż zworkę i obserwuj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.