Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


mam oto taki problem, kupiłem e53 w 4.4 z lpg od początku było słabe ładowanie na poziomie 12-13 po miesiącu jazdy spadło do 10 i już była kaplica. Długo szukałem kogoś aby zregenerował alternator, kiedy znalazłem odrazu mi powiedział że są dwa uda ;). Niestety miesiąc po regeneracji znowu brak ładowania, poradźcie co robić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na reklamację, to żadne cuda ten alternator, po prostu ma obudowę
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
na reklamację, to żadne cuda ten alternator, po prostu ma obudowę

Żadna firma nie chciała mi o regenerować, zregenerował znajomy jak wyprosiłem, nie ma ori regulatorów napięcia a te chińskie właśnie tyle działają działają co ten mój :( .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
szukaj kogoś kto ma dostęp do części i daje gwarancję. Może kosztować więcej ale będzie działać. Lub szukaj używki sprawnej, zrób łożyska, szczotki, może pochodzi dłużej
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.