Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów.

Jak w temacie, problem polega na tym, że przy dojeździe np do świateł, w ostatniej fazie hamowania gdzie auto już się zatrzymuje pojawia się takie jakby kopnięcie. W pierwszej fazie została wymieniona tzw mechatronika (blok hydrauliczny) po czym kopnięcie stało się dużo słabsze ale nie znikło. Zaprowadziłem auto znowu do fachowców, po rozebraniu skrzyni wymienili (zregenerowali) konwerter o ile dobrze się orientuję tzw sprzęgło hydrokinetyczne oraz tarcze sprzęgłowe. Po odebraniu auta i przejechaniu jakis 30 km problem powrócił. Proszę o Wasze pomoc, może ktoś się borykał z czymś takim. W naprawy wsadzone 7.5k a efektu niema. Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
opony do sprawdzenia, może x-drive się kończy
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
opony do sprawdzenia, może x-drive się kończy

Efekt był na starych oponach i po założeniu nowych efekt jest nadal więc opony odpadają. Co do xdrive to jak to można sprawdzić?

Opublikowano

Z tego co czytałem na forach polskich i zagranicznych jest to przypadłość tych skrzyń w e53.

Ludzie kombinują, regenerują mechatroniki, cuda - jednym kopnięcie znika innym nie… Nie znalazłem jednoznacznej diagnozy w czym problem aczkolwiek nie wgłębiałem się w temat bo póki co problem mnie nie dotyczy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak miałem kiepskiego x-drive (dziadowałem na oponach) to potem też były szarpnięcia. Zmieniłem x-drive, założyłem opony z poprawnym obwodem i jest spokój. 524tyś jak na razie i skrzynia tylko ze zrobionym konwerterem (przy 420) i mechatroniką (przy 360)
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
jak miałem kiepskiego x-drive (dziadowałem na oponach) to potem też były szarpnięcia. Zmieniłem x-drive, założyłem opony z poprawnym obwodem i jest spokój. 524tyś jak na razie i skrzynia tylko ze zrobionym konwerterem (przy 420) i mechatroniką (przy 360)

Ja kupiłem nowe opony 18tki hankook kinergy 4s https://www.hankooktire.com/pl/passenger-cars/hankook-kinergy-4s-h740.html czy te mają poprawny obwód? Jaka cena takiej wymiany tego xdrive? Ja trochę laik w tym temacie stąd te pytania

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak masz wszystkie takie same felgi i opony to ok. Chodzi po prostu o obwód koła, żeby był jak najbardziej zbliżony we wszystkich kołach
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
jak masz wszystkie takie same felgi i opony to ok. Chodzi po prostu o obwód koła, żeby był jak najbardziej zbliżony we wszystkich kołach

Tak to wszystko jest takie samo i felgi i opony. Jakie miałeś koszty związane z tym xdrivem, kupowałeś używkę czy regenerowany? W ogóle to jakby była taka opcja to chciałbym kilka zdań telefonicznie z Tobą zamienić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.