Skocz do zawartości

Parametry pracy silnika M54B30


Kakaxd2

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Na ile znam M54 to pewnie lewe powietrze. Guma parcieje z wiekiem i zaczynają się problemy, a tu chyba wszystkie potencjalne opcje:

- rurki podciśnienia

- zaślepki z tyłu kolektora

- odma - z wyprowadzeniem w kolektor

- gumy dolotu

- uszczelka czyujnika temperatury dolotu

- przewody do serwo

- DISA (uszczelka i regeneracja klapki jeśli trzeba)

- uszczelki dekla zaworów i świec


Wszystko może dawać lewe powietrze i potecjalnie jest problemem, wieć albo zobacz co gdzie nie gra, albo próbę dymną możesz zrobić, lub ostatecznie wszystko z powyższej listy zrobić, wtedy masz spokój na dłużej.


A na dokładkę polecam zregeneować vanosa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.