Skocz do zawartości

E60 535D 286 KM M57U2 jak bezpiecznie zdemontować Turbo?


Sz4m4n

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Czy ktoś z kolegów demontował Turbo w tym silniku? Mam przy dodawaniu gazu piski, jakby pisk paska klinowego, ale to wydobywa się z okolic turbiny. Po wypalaniu DPFa na autostradzie, piski się nasiliły. Jest podejrzenie, że to nieszczelność uszczelki gdzieś między Turbo, a kolektorem, tym bardziej, że czasem czuć spaliny w kabinie. Potrzebuję zdemontować Turbo i wymienić wszystkie uszczelki. Czy można się normalnie dostać góra? Patrzyłem trochę i niby dostęp by był, gdybym zdemontował ten segment podciśnienia, ale odkręcam trzy śrubki i nie mam pojęcia na czym się jeszcze trzyma, bo już nic tam nie widać, a jednak u dołu, jakby jeszcze był przymocowany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe turbo wyciągasz górą, duże dołem, kolektor wydechowy od góry, jak mocno krzywy to do planowania. 12 szpilek do wymiany, wszystkie śruby, trzeba dobrze wyregulować cięgno od klapy kierującej spaliny bo z 535d zrobi ci się 516d. Generalnie bez podnośnika to męczarnia, palnik klucz dynamometryczny też obowiązkowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.