Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich, wymieniłem sprzęgło w swoim BMW E91 silnik n47 184km, wymieniona została też dwumasa na nową, całość firmy LUK, gdy delikatnie wcisnę sprzęgło podczas jazdy to pedał sprzęgła drży i czym większe obroty tym bardziej jest to wyczuwalne, tylko gdy lekko położę nogę na pedale sprzęgła, na postoju nic nie drga, żadnych innych objawów, samochodem nie trzęsie oraz nie słychać żadnych odgłosów, przy gaszeniu nie trzepie autem, dodam że na starym sprzęgle było to samo, dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Miałem coś takiego w WV - tylko że na postoju leciutko też drgał pedał sprzęgła gdy się go delikatnie wcisnęło. Działo się to po wymianie. Pojechałem do innego mechanika i powiedział - wstawiono regenerowaną dwumasę która nie jest wyważona - oryginały są wyważone - regenerowanych się nie da w takich "stodolnianych" wyważyć dlatego drga. Mechanik który wstawiał zarzekał się że wmontował oryginał LUKa. Dwumasa nie przeżyła 30tysięcy, a nogę mam dość delikatną dla sprzęgła bo gdy kupowałem tego VW to już wtedy słychać było że dwumasa wysiada - z tą oryginalną wysiadającą dwumasą zrobiłem ponad 100tysięcy km, a z tą rzekomo nową tylko 30tysięcy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.