Skocz do zawartości

e87 , długo kręci , falują obroty , silnik n43


martiniwpn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ,

Pomoże ktoś w diagnozie ?

Tak jak w temacie . Auto dodatkowo tymczasowo jeździ bez katalizatora . Auto co jakiś czas ciężko pali , niezależnie czy na ciepłym czy na zimnym . Plus zaczelo dziwnie duzo palić , po 12l mimo spokojnej jazdy .

Wyskakuje sporo błędów .

30ea

3702

2AF0

2EF7


doszedl bład


29F3

Czujnik niskiego cisnienia ( wymieniany miesiac temu ) ...

pozdrawiam

Edytowane przez martiniwpn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam ponownie , w końcu prawdopodobnie przyczyna jest znana i mam pytanie .

Mechanik stwierdził , że to pompa wtryskowa ( gdzieś podobno ,,gubi paliwo ,, ) . Czy jest możliwe ze zrobiłbym na padającej pompie 20tys km bo rok temu były te same objawy ?

Auto po nocce pali od kopa . W ciagu dnia jest problem z odpalaniem przy wyższych temperaturach , w zimie raczej tego problemu nie było .

Czy przy padającej pompie nie wyskakują jakieś błędy ? Jedyny objaw to właśnie to ciężkie odpalanie , na poczatku obroty skacza do 1,1-1,2k ale po 10-20 sek sie normuje .

Pytam ponieważ koszt nie jest niski , a nie chciałbym wydać kasy i mieć nadal problem ...

Pozdrawiam


Cisnienie paliwa Plus niskie cisnienie :


https://ibb.co/5hR2tws


5hR2tws

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.