Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ponieważ przed sprzedażą były właściciel zmienił klocki hamulcowe i nie resetował tego w menu na zegarach. Przy okazji udanego resetu serwisu olejowego (po długich męczarniach) wziąłem się za reset klocków i się mocno zdziwiłem. Zamiast wartości w kilometrach pojawiły się kreski (-----) i nie idzie tego zmienić. Miał ktoś taki problem?

Aktualne Auto:

BMW E87 118d M47TU2D20

Opublikowano
Poczytałem trochę na internecie i Spróbuję sposób z ponownym wpięciem wtyczki od czujnika, lecz wątpię żeby to bylo takie proste.

Aktualne Auto:

BMW E87 118d M47TU2D20

Opublikowano

Widzę, że nikt nie zainteresował się moim postem także mam pytanie i proszę o odpowiedź:

Mam zamiar wymienić sam czujnik zużycia klocków i zresetować klocki przez menu w zegarach bez problemów? (Aktualnie komputer nie pokazuje ilości km tylko ----- )


PS. Odpinanie i Wpinanie starego czujnika nic nie dało.

Aktualne Auto:

BMW E87 118d M47TU2D20

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poczytales to wiesz jak ten dziwny swustopniowy czujnik działa, pewnoe dlatego nikt nye odpowiadał. Ja bym wymienil ten czyjnik na nowy i ewentualnie kompem kasował.
Opublikowano
Ostatnio walczyłem z tym tematem w e60.Wg kompa do wymiany klocków ~700km.Postanowiłem skasować serwis i zamiast zresetować wyskoczyło -15000km.Próbowałem kilkadziesiąt razy bez efektu.Proponuje zdjąć koło,wypiąć czujnik z instalacji a w miejsce wtyki zrobić zworkę np.ze spinacza.Włączyć zapłon,skasować serwis.U mnie zadziałało za pierwszym razem.Powodzenia.
Opublikowano
Ostatnio walczyłem z tym tematem w e60.Wg kompa do wymiany klocków ~700km.Postanowiłem skasować serwis i zamiast zresetować wyskoczyło -15000km.Próbowałem kilkadziesiąt razy bez efektu.Proponuje zdjąć koło,wypiąć czujnik z instalacji a w miejsce wtyki zrobić zworkę np.ze spinacza.Włączyć zapłon,skasować serwis.U mnie zadziałało za pierwszym razem.Powodzenia.

 

Zawsze coś, jutro będę się z tym bawił bo dziś miałem jedynie czas na ponowne wpięcie czujnika. No cóż dziękuję wam za odpowiedź, będę od samego rana próbował a jak nie to pojadę kupić nowy czujnik.

Aktualne Auto:

BMW E87 118d M47TU2D20

Opublikowano

Witam! Dziękuję koledze MIMI's za pomoc i przy okazji napiszę poradnik dla innych forumowiczów :D


Jeśli ktoś ma problem z resetem serwisu, a czujnik jest sprawny to niech spróbuję tak:

1. Zdejmujemy koło i odkręcamy nadkole

2. Wypinamy kostkę od czujnika

3. Szukamy w garażu ok. 10cm kabelka który zarabiamy na końcach i wsadzamy w kostkę.

4. Wsiadamy do auta, włączamy zapłon i zgodnie z serwisówką kasujemy serwis I wyłączamy zapłon

5. Wyjmujemy kabelek i wpinamy czujnik

6. Idziemy sprawdzić czy błąd się nie pojawił (Jeśli się pojawi to należy w większości przypadków po prostu wymienic czujnik i przy okazji sprawdzić stan klocków aby historia się nie powtórzyła)

7. Jeśli wszystko jest ok to składamy wszystko i cieszymy się zresetowanym serwisem!


Coraz więcej się uczę o tym aucie ale cieszę się, że mogę przy nim "podłubać"


20220312-095709.jpg

Aktualne Auto:

BMW E87 118d M47TU2D20

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.