Skocz do zawartości

BMW E81 118d E82 M Front, Depo Tuned by Karzeł


karzeu765

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, zakodowane w DSC. Podobno 123d, 135i itp zazwyczaj to miały. Różnica w 123d była chyba samego przełożenia, a e-lsd tylko zakodowane :) A ja dłuższy czas szukałem dyfra z 123d... Niepotrzebnie :duh:

Są filmiki z tym bajerem w e90 i f20. Ja przetestuje to dokładniej, może coś nagram i dam znać :D

No i z tego co wyczytałem działa to na podstawie czujników ABS, widzi że jedno koło się ślizga a drugie stoi. Sprawdzałem jednym kołem na mokrej trawie, ale różnica jak już była to delikatna. Czekam na kolejny deszcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa z B47 i turbinka z n47d20c (184km) czekają na montaż... Tak samo jak cooler 335d (tylko gdzieś w domu go zgubiłem :roll: )

Turbinę jakoś pewnie zmienię samemu, nad pompą muszę pomyśleć czy się za to brać czy odpuścić i dać majstrom... (Termin za miesiąc i koszt 500zl)

Pomyśle jeszcze nad wtryskami z n47d20c 184km. Mam plan na 220km, jakby było więcej to super ale na cud nie liczę :lol:


48ce5a1656a8f0fc.jpg d5da2844797a5c00.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pompa z B47 i turbinka z n47d20c (184km) czekają na montaż... Tak samo jak cooler 335d (tylko gdzieś w domu go zgubiłem :roll: )

Turbinę jakoś pewnie zmienię samemu, nad pompą muszę pomyśleć czy się za to brać czy odpuścić i dać majstrom... (Termin za miesiąc i koszt 500zl)

Pomyśle jeszcze nad wtryskami z n47d20c 184km. Mam plan na 220km, jakby było więcej to super ale na cud nie liczę :lol:


48ce5a1656a8f0fc.jpg d5da2844797a5c00.jpg

 


rozumiem, ze masz silnik d20c 143km i kupiles turbo od wersji 184km? bardzo jestem ciekaw tego swapa. pasuje p&p? podobno sa jakies zmianu w kostce nastawnika potrzebne... pisz jak najwiecej na temat tego swapa, moze byc na priv jesli mozesz. to turbo jest od F10? jaki numer turbiny?


no i jak tam kodowanie dsc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam n47d20a więc szczerze to nie mam pojęcia jak będzie z montażem turbo... Pewnie trzeba będzie zamienić kabelki, ale nie wiem jak :duh: Turbina jest z f10, nr 724779

A co do kodowania dsc to ciężko ocenić, wydaje mi się że teraz chętniej leci bokiem... Ale najprościej byłoby to sprawdzić na śniegu i pustym placu z zakodowaną "szperą" i bez (u mnie nie ma do tego żadnego miejsca... A mandaty teraz wysokie). Cos ogarnę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem zdecydowanie sceptycznie nastawiony. Ale jednak w dzień black line robią robotę. Wyglądają inaczej niż oryginalne oklejone folią :8)

1c861020455c04c6.jpg e298f4210981e6a6.jpg

W weekend wymieniłem amorki z wysłużonego Bilsteina B8 na AP. I to trochę downgrade... B8 miało lagę USD jak w motorku, AP ma lage cienką jak ori amorek. Jeździ się dobrze, ale chyba wolałem b8. Tłumiły dobrze, ale przy manewrowaniu było słychać dziwne stuki. I NAJDZIWNIEJSZE! Po zmianie z b8 na AP, na tej samej sprężynie Eibach Sportline -40... Auto się podniosło 1-1.5cm do góry :duh: teraz jest japa, muszę chyba założyć niższe poduchy amora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mam n47d20a więc szczerze to nie mam pojęcia jak będzie z montażem turbo... Pewnie trzeba będzie zamienić kabelki, ale nie wiem jak :duh: Turbina jest z f10, nr 724779

A co do kodowania dsc to ciężko ocenić, wydaje mi się że teraz chętniej leci bokiem... Ale najprościej byłoby to sprawdzić na śniegu i pustym placu z zakodowaną "szperą" i bez (u mnie nie ma do tego żadnego miejsca... A mandaty teraz wysokie). Cos ogarnę :D

 

a... no to z turbo bedziesz mial pewnie wiekszy klopot... powodzenia i koniecznie napisz czy Ci sie udal swap.


co do kodowania - a jak dziala teraz DSC? w ogole dziala czy on zostal calkiwicie wylaczony tym kodowaniem? ta e-szpera dziala po wylaczeniu DSC czy caly czas, bo jakby jedno wyklycza drugie. jak dsc pilnuje auta to szpera nie ma sensu czyli trzeba wylaczyc DSC, zeby mozna bylo urwac tyl tak?


nawet jesli ta e-szpera dziala caly czas, to i tak zeby z niej skorzystac i zeby dsc nie pilnowal tylu to trzeba go wylaczyc chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę rozebrałem beemke, podpiąłem nowy nastawnik bez wyjmowania starej turbiny... I jest błąd nastawnika... Może ktoś wie jak trzeba zamienić piny?


Przy włączonym dsc nie da się latać bokiem ani nic, komp pilnuje jak wcześniej. Po kliknięciu albo przytrzymaniu i dodaniu gazu do dechy np na skrzyżowaniu, ciasnym zakręcie i niskim biegu czuć jak od razu chce jechać bokiem. Oczywiście na mokrym bo to tylko 118d po sofcie. Od czasu jak z tym jeżdżę ani raz nie zamieliła mi do odciny mieląc jednym kołem i nie ruszając. Zawsze czuć że drugie jakoś przeskoczy i walczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

ok czyli tak jak myslalem... standardowo pilnuje DSC a zeby "skorzystac" z tej e-szpery trzeba standardowo DSC wylaczyc trzymajac przycisk...


co do turbo - jest podobno roznica w pinach nastawnika nawet miedzy d20c 143 i 184, wiec miedzy d20c a d20a na pewno bedzie.


nie lepiej bylo kupic gwizdek od 320d d20a?


no i z tego co napisales wynika, ze kostaka pasuje... czyli moze wystarczy przepiac piny


szkoda ze nie masz d20c... bo od dluzszego czasu staram sie to rozkminic, ale informacje sa rozbiezne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem używane z BMW f10 więc powinno być 184km. Jest mały dopuszczalny luz i dałem za nie chyba między 400 a 500zł. Lepiej kupić tańszą i sprawdzić czy ma to prawo działać niż wywalić całą kasę w błoto bo okaże się że jednak nie pasuje :D

Jakby było z wersji n47d20a 177km to może by pasowała. A jak nie pasuje to pewnie jest faktycznie z d20c 184km :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.