Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent to wóz żony F20 / 1,6D z 2013roku.

Zdarza się okazyjnie, bez jakiegokolwiek schematu, że podczas jazdy na mniejszych obrotach i z niższa prędkością auto potrafi się zadławić. Efekt jest np, taki, że po zmianie biegu z 1na2 lub 2na3 naciśnięcie pedału gazu powoduje czkawkę i brak mocy, szybkie puszczenie pedału i ponowne naciśnięcie od razu daje pożądany efekt i fura od razu przyśpiesza. Przy wyższych prędkościach nic się nie dzieje. Auto ogólnie spisuje się poprawnie, nic nie stuka, nic nie puka w silniku. Macie jakiś pomysł od czego zacząć ? Na komputerze wszystko poprawnie, zero błędów.

Bez-tytu-u.jpg
Opublikowano

Zdaje się, że masz wielostopniowy „problem”… :wink:

1. Kobieta

2. Diesel

3. EGR - zapewne jest brudny od nagaru i przycina się w czasie zwiększania obrotów pod obciążeniem.

Opublikowano
Zdaje się, że masz wielostopniowy „problem”… :wink:

1. Kobieta

2. Diesel

3. EGR - zapewne jest brudny od nagaru i przycina się w czasie zwiększania obrotów pod obciążeniem.

Łączy nas podobny tok myślenia ;)

dodałbym do kompletu:

4. Jazda na małych odcinkach po mieście... :mad2:


Pamiętam jak miałem jeszcze e46 w 2.0D to jak się dobrałem do EGRa to nic w nim nie działało :D

Od tego zacznę.

Bez-tytu-u.jpg
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tylko dodam, że Twoje auto ma silnik 2.0 a nie 1.6. ;) To tak apropo nabijania się z kobiet. ;)
Opublikowano
Ja tylko dodam, że Twoje auto ma silnik 2.0 a nie 1.6. ;) To tak apropo nabijania się z kobiet. ;)

A kto nabija się z Kobiety ?? :roll:

Bez-tytu-u.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdaje się, że masz wielostopniowy „problem”… :wink:

1. Kobieta

2. Diesel

[...]

Łączy nas podobny tok myślenia ;)

[...]

Opublikowano
Zdaje się, że masz wielostopniowy „problem”… :wink:

1. Kobieta

2. Diesel

[...]

Łączy nas podobny tok myślenia ;)

[...]

i gdzie tu jest nabijanie się ??

Bez-tytu-u.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czym się różni zestaw kobieta + diesel od mężczyzny + diesel? :)
Opublikowano
A czym się różni zestaw kobieta + diesel od mężczyzny + diesel? :)

Mniej dynamicznym sposobem jazdy, co w przypadki silnika D kończy się rzadszym wypalaniem nagaru no w EGR.

Idź zjedź rosół ;)

Bez-tytu-u.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja to napisałem pół żartem, a Ty robisz aferę, bo jako mężczyzna się okazało, że nie masz pojęcia jaki jest silnik w aucie i teraz się unosisz honorem i męską dumą. ;) Zapewniam Cię, że wielu mężczyzn jeździ jak p...y i tak samo zamęcza auto, a wiele kobiet z kolei daje w gaz bez sensu. Nie ma tu reguły. Poza tym, tak jak napisałem wyżej, to było pół żartem, więc wyluzuj.
Opublikowano

To że silnik ma 2litry wiem doskonale odkąd mamy f20, ale oznaczenie wersji, którą posiadamy to 1,6D, więc taki podałem, a Ty szukasz dziury w całym nie wnosząc nic do tematu :roll:

Naprawdę nie szkoda Ci czasu na trolowaniu ? Kończę ten OffTopic, bo szkoda mi dnia na tą bezpłociową dyskusję. Miłego dnia Ci życzę. EOT :!:

Bez-tytu-u.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie kolego. Oznaczenie wersji to 116d a nie 1.6d. Oj jak ciężko idzie przyznanie się do malutkiego błędu. Lepiej komuś mówić że troluje i rozciągać temat na dwie strony. Wyzwij mnie jeszcze od foliarza, płaskoziemcy i szura. Również miłego dnia życzę.:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.