Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z ciekawości zapytam.

E53 mają aluminiową płytę pod silnikiem, w płycie są otwory (dojście do filtra i spustu oleju) które fabrycznie były zaślepione takimi dekielkami. U mnie te dekielki gdzieś odleciały jeszcze pewnie u poprzedniego właściciela.

Ciekawi mnie kwestia takiego wygłuszenia, coś jakby plastikowa wytłaczanka - widać ją na niektórych zdjęciach płyt, które sprzedają na szrotach. Z reguły jest to już mocno sfatygowane.


Jakie przeznaczenie miał ten plastik? Wygłuszenie, ocieplenie, „łapacz” skapującego oleju :-)? Czy we wszystkich silnikach był montowany czy np. tylko w dieslach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to bardziej taka gąbka niż plastik. Przecież X5 nie ma prawa mieć wycieków :mrgreen: Myślę, że to wygłuszenie żeby trochę ciszej było słychać klekot. Pierwszy miękko chodzący diesel od BMW to dopiero m57n2 35d
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.