Skocz do zawartości

A co powiecie na to :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
piękna :!: i wygląda na wartą tych pieniędzy...tylko skąd je wziąć :roll:a może by tak jakaś zrzuta, powiedzmy 12 osób daje po 5 tys i jest już nasza, każdy mógłby sie nią cieszyć przez 1 miesiąc w roku, no i koszty utrzymania dzielimy na 12 :!: wiem wiem głupi pomysł...ale pomarzyć sobie można :mrgreen:
Opublikowano
zajefajna...... może zagadne żone i kredycik :norty:

 

Niestety nie dasz rady z kredytem. Maks 10 letnie auto. Ale mogę sprzedac swoja e30, ty swoją, ja do tego upchnę jeszcze moje C2 , razem bedzie ponad 40.000, wiec jeszcze sprzedamy po nerce (po jednej nam starczy) i mamy JĄ !! A pracujemy i tak obok siebie wiec bedziemy śmigać na zmianę :twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2:

 

P.S. Zamen, kurka napisz mi wkoncu nr GG :mad2:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Fajna fura jak podjadę i zrobię kilka zdjęć to wrzuce na forum, może jak głupa przyrżnę i będę udawał że jestem zainteresoawny to dadzą się przejechać :mrgreen:

Pozdrawiam

Rafał F.

Opublikowano

Panowie, już wiem czego sobie i wam oczywiście także będę zyczył w tym roku na swięta: nie zrowia, rozumu, urody czy pieniędzy, bo to załatwicie sobie sami, ale żebyście /żebyśmy/ mieli okazję zanim się zastarzejemy kupić takie cudo!

Feda, dzięki za wyszukanie tego cuda, fajnie na takie coś chociaż w necie popatrzeć /sam rzadko wertuje allegro/. "Stan pod każdym względem perfekcyjny, pełna dokumentacja, egzemplarz dla kolekcjonera." --poezja, lepsze od wszystkich naszych wieszczów.

 

PS: Przepraszam za OT, być moze dżentelmeni nie powinni w ten aposób rozmawiać, ale chciałbym podziękować Modowi za zamknięcie pewnego tematu :wink: wyrażam moje poparcie. siateX i plastiX w bmw :nienie:

jeśli Kolega posiadający 325ix chce zainwestować spory szmal w swoje autko niech doprowadzi swoje bmw do stanu z ogłoszenia o m3 z tego topiku ==>[stan pod każdym względem perfekcyjny, pełna dokumentacja, egzemplarz dla kolekcjonera.] i zapewni mu własciwą ekspoatację. z mojego pojęcia o bmw wynika że może być to "spora kasa" (którą chciał przecież wydać). pozdrawiam cie e30 325ix :cool2:

Opublikowano
poza kosztem zakupu pewnie dochodza jeszcze chore koszta eksploatacji :P

no co ty przecież to najoszczędniejsza z m-ek :D

 

bardziej mi chodzi o naprawe w razie awarii, nie chcialbym liczyc zer na paragonie :shock:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
poza kosztem zakupu pewnie dochodza jeszcze chore koszta eksploatacji :P

no co ty przecież to najoszczędniejsza z m-ek :D

 

bardziej mi chodzi o naprawe w razie awarii, nie chcialbym liczyc zer na paragonie :shock:

 

Awarie awariami ale jaką by człowiek furorę robił :mrgreen:.

 

Tak się zastanawiałem, czemu ma taki mały silnik chodzi o pojemność :?:

Pozdrawiam

Rafał F.

Opublikowano

 

Tak się zastanawiałem, czemu ma taki mały silnik chodzi o pojemność :?:

 

mnie to też zawsze bardzo zastanawiało dlaczego bmw e30 m3 zdecydowało się na tak 'wyżyłowany' silnik nie dość że 2302 ccm to jeszcze 4 cyl :roll: no ale nie ma co narzekać jaki by ten silnik nie był to ma przecież 200 KM i na pewno świetnie sobie radzi z tymi 1165 kg

Opublikowano

 

Tak się zastanawiałem, czemu ma taki mały silnik chodzi o pojemność :?:

 

mnie to też zawsze bardzo zastanawiało dlaczego bmw e30 m3 zdecydowało się na tak 'wyżyłowany' silnik nie dość że 2302 ccm to jeszcze 4 cyl :roll: no ale nie ma co narzekać jaki by ten silnik nie był to ma przecież 200 KM i na pewno świetnie sobie radzi z tymi 1165 kg

 

"Mala" pojemnosc wynika z prostego faktu - silnik powstal przez obciecie dwoch cylindrow z 3,5-litrowej jednostki M635CSi (a moze to byl silnik z M1?) :8)

Opublikowano

 

Tak się zastanawiałem, czemu ma taki mały silnik chodzi o pojemność :?:

 

mnie to też zawsze bardzo zastanawiało dlaczego bmw e30 m3 zdecydowało się na tak 'wyżyłowany' silnik nie dość że 2302 ccm to jeszcze 4 cyl :roll: no ale nie ma co narzekać jaki by ten silnik nie był to ma przecież 200 KM i na pewno świetnie sobie radzi z tymi 1165 kg

 

Krótki, 4-cylindrowy silnik jest lzejszy od 6-cio. Dodatkowo można zastosować 16zaworową głowicę. Co za tym idzie można podnieść obroty silnika i w zwiazku z tym moc. Ale najważniejsza była masa i jej rozkład. Krótki, 4-cylindrowy silnik tuż przy scianie grodziowej dawał bardzo dobry rozkład masy, co za tym idzie i prowadzenie.

Do dzisiaj BMW stosuje w wyscigach jednostki 4-cylindrowe.

 

Temat o M3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.