Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z pilotem. Z samego rana otworzylem auto z pilota, wsiadlem i ujechalem moze z 10 minut. Po wyjsciu z auta nie moglem juz go zamknac z pilota. Auto kompletnie nie reagowalo na zaden z przyciskow. Jedynym sposobem aby moc wejsc / wyjsc do auta jest otwarcie / zamkniecie go z kluczyka, jednak po przekreceniu go w drzwiach i otwarciu drzwi wlacza sie alarm. Dopiero po wlozeniu pilota to dziury auto sie uspokoaja. Ma ktos jakies pomysly oprocz wywalonego bezpiecznika?

Opublikowano

Update: sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są dobre.

Czytałem też na forum że odłączenie akumulatora też czasami pomaga, tak też zrobiłem - bez rezultatu. Zanim pojadę do fachowca jest jeszcze coś co mógłbym sam sprawdzić ?


Auto poznaje pilota po wsadzeniu i odpala, czy to świadczy że pilot działa i daje sygnał?


Zamykanie / otwieranie od środka przyciskiem działa.


Strzelam że diversity antenna działa dobrze, radio nie gubi sygnału działa tak jak zawsze.


Czy jest możliwe, że przy spadku napięcia akumulatora pilot przestał gadać z autem i trzeba je na nowo połączyć? Teraz sobie przypominam, że był mroźny dzień i komp zresetował wszystkie zegary, godzina, kilometry przejechane etc.

Opublikowano
Cóż jest kilka możliwości,padł ci moduł diversity,padł akumulatorek w pilocie,albo poszły przewody na łączeniu klapy bagarznika z dachem. Przerabiałem to w ostatnim czasie,w moim przypadku był to moduł.Poszukaj na forum jest trochę na ten temat.
Opublikowano
Tak, czytałem o tym module. Jednak ludzie piszą, że przy padniętym/źle funkcjonującym module mają problem z zasięgiem radia, czasami przy włączaniu ogrzewania tylnej szyby całkiem radio gubi zasięg. Były też przypadki gdzie auto się otwierało tylko na bliska odległość pilota od modułu. Ja nie mam żadnego z tych objawów i na dodatek mam wersję sedan. To by wykluczyło mechaniczne uszkodzenia kabli, bo z tego co się orientuje tam moduł jest w podsufitce. U mnie przestało działać bezobjawowo (oprócz wcześniej wymienionego słabego aku), podjechałem do sklepu i po wyjściu nie mogłem już otworzyć auta
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Niestety musze odgrzac kotleta bo dalej walcze z kluczykiem.

Co zrobilem:

- Wymienilem akumulator na nowy. Chcialem wykluczyc czujnik IBS, ktory przy slabym akumulatorze wylacza niektore systemy, zeby oszczedzic akumulator. W moim przypadku bylo to podgrzewanie tylnej szyby.

- Wymienilem baterie w pilocie (non comfort access). Slaba miala 1.8V co sugerowalo ze jest niedoladowana(IBS?). Na nowej baterii bez zmian.


Hipotezy (i tu prosilbym o komentarze):

Na plytce pilota jeden z microchipow wyglada jakby mial lekka korozje. Zdjecie ponizej:

https://i.ibb.co/wQf0Ngd/Whats-App-Image-2022-01-24-at-20-50-23.jpg

https://i.ibb.co/bJx0hH0/Screenshot-20220124-200503-Gallery.jpg

Aczkolwiek po wcisnietym guziku na kluczyku napiecie spada z 2.9v do 2.85V co sugerowalo by, ze klucz (dziala?)/reaguje.


Zostal mi skan przez ISTE lub wycieczka do dealera LUB wymiane diversity antena. Co robic?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak to ślady zalania. Wyczyść i przelutuj. Na tym zdjęciu z widokiem bardziej z daleka, tez te luty na elementach wygladaja na takie do poprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.