Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po czterech odpalaniach z połową pedału gazu chodzi jakby nigdy nic.

obawiam się że coś muszę wymienić - pompa wysokiego ciśnienia lub zawór ciśnienia na szynie przy podszybiu.

Co pierwsze ??? :) :) :)

Opublikowano

Sprawdziłem na inpie , żadnych błędów - dziwne , parametry w porządku bo przecież po uruchomieniu chodzi normalnie .

Jest tak jak na początku - którą część wymienić lub jak sprawdzić jej defekt? :? :?

Opublikowano

Jeśli parametry są ok,to podaj parametry paliwa,czyli cisnienie pompy ,oraz pompy wysokiego cisnienia,korekty wtrysków itd,oczywiście w chwili gdy usterka wystepuje.

Samo odpalanie z wcisnietym pedałem przyspieszenia sugeruje usterkę.

Niestety,ale "wyczytanie" usterki z parametrów rzeczywistych wymaga wiedzy i doswiadczenia.Jesli go nie masz i nie potrafisz dać punktu zaczepienia,to nie znajdziesz gotowej odpowiedzi i nie zlokalizujesz problmu na forum,ale u mechanika,lub doświadczonego kolegi.


Ewentualnie nagraj film jak to wyglada z widocznymi parametrami,gdy własnie problem wystepije.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najczęstszą przyczyną gaśnięcia zaraz po odpaleniu w tych silnikach jest zapchany DPF.

Sprawdź czy na trzecim biegu wkręcisz silnik powyżej 3500rpm, a na czwartym powyżej 3000rpm. Jeśli nie, to na 99% DPF do czyszczenia lub wymiany. O ile go jeszcze masz :wink:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Panie Krzysztofie, ja nic nie pisałem o DPF czy jakich dusznościach ,nie wchodzeniu na obroty.

Po odpaleniu chodzi normalnie.

Ja stwierdzam - pompa wysokiego ciśnienie jest do wymiany.

Na niskich obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia.

Zawór ciśnienia przy podszybiu należy umiejętnie wyczyścić.

Taka jest moja diagnoza .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja tylko podpowiadam co może być przyczyną (sugeruje się tytułem tematu, bo problem opisałeś dość ubogo) i jak możesz zinterpretować pewne objawy.

OK, już się nie będę odzywał.

 

Panie Krzysztofie, ja nic nie pisałem o DPF czy jakich dusznościach ,nie wchodzeniu na obroty.

Po odpaleniu chodzi normalnie.

Ja stwierdzam - pompa wysokiego ciśnienie jest do wymiany.

Na niskich obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia.

Zawór ciśnienia przy podszybiu należy umiejętnie wyczyścić.

Taka jest moja diagnoza .

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Witam ponownie, problem rozwiązany - za niski poziom paliwa w zbiorniku wraz z problemem przepompowywania do drugiej połowy.

Teraz muszę tankować do pełna. :cry: :cry: :cry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.