Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od kilku dni mam V12 i próbuje dojść do pewnych rzeczy których nie miałem w 730i

 

np. EDC - niby klikam S ale nie czuje specjalnie twardszego zawieszenia = natomiast czuje zdecydowanie większy opór na wspomaganiu.

 

Druga sprawa to że nie mam programu zimowego w skrzyni ( tylko S E M ) - czy znacie jakieś techniki jazdy w zimie z takimi programami ? ( to bedzoe moja pierwsza zima z automatem :? )

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano

w twojej skrzyni M to program zimowy :cool2:

a co do EDC to czuc roznice i w ukladzie i podczas jazdy szczegolnie podczas zakretow moze twoje amorki sa juz na wykonczeniue??

moje modele
Opublikowano

myślełem z M to manual i że najpierw daje M a potem moge machać 1 2 3 ? ....

 

 

skoro masz racje - to dlaczego jednen Hans z drugim Brunerem zrobili M zamiast tej * którą przecież wielu ludzi ma u siebie

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano

M byla do 1992 pozniej to M nazwali poprostu * oba te rzeczy uzywa sie w ten sam sposob tzn wybierasz samemu bieg.

w zimie przydaje sie poniewaz mozesz w obu przypadkach startowac np. z 2 biegu powodujac mniejszy uslizg kol :mrgreen:

M a * niczym sie nie rozni :mrgreen:

moje modele
Opublikowano

czyli zapinam M i daje 2 oraz ruszam ?

 

tylko czy to oznacza ze z tej 2 po ruszeniu bez machania wajchą skrzynia zapodana kolejne biegi ?

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano

nie ruszasz z 2 i skrzynia nie przelacza biegow jedzie caly czas na tym biegu ktory zapodasz przydaje sie takze podczas holowania lawety z rozbita E32 :mrgreen: (przetestowane)

w zimie zalacz M i ruszasz kiedy juz chcesz miec wyzszy bieg tzn jechac normalnie wciskasz E i skrzynia dziala znow jak z nut :D

moje modele
Opublikowano
M byla do 1992 pozniej to M nazwali poprostu * oba te rzeczy uzywa sie w ten sam sposob tzn wybierasz samemu bieg.

w zimie przydaje sie poniewaz mozesz w obu przypadkach startowac np. z 2 biegu powodujac mniejszy uslizg kol :mrgreen:

M a * niczym sie nie rozni :mrgreen:

 

Oj DIxi Dixi ...

Po pierwsze- tryb M był w E32 do 94 roku - w 730iA R6

750 dostało oprogramowanie adaptywne i były tryby A i S

V8 miało * - zgoda.

Po drugie-

wg instrukcji to tryby M i * różnią sie znacznie...

w * - auto rusza z dwójki , delikatnie redukuje oraz wczesnie zmienia biegi na wyższe...Poza tym w trybie * oraz pozycjach 4,3,2 - auto blokuje wybrany bieg i jedzie /rusza tylko na nim.

 

Tryb M w pozycji D powoduje ,ze auto blokuje 3 bieg i porusza sie tylko na nim. W pozycjach 3 ,2 i 1 rowniez poruszamy sie tylko na wybranym biegu- auto nie redukuje ani nie zrzuca biegu.

Opublikowano

hmm :duh: :mad2: :duh: :mad2: hmm troche pochrzanilem ale mniej wiecej wyjasnilem po co M :duh:

wielkie sorry za moja pomylke i wprowadzenie w blad...

Ale Frank ktory wiedze o E32 ma wielka wyjasnil wszystko czego ja nie zrobilem :duh:

moje modele
Opublikowano
od kilku dni mam V12 i próbuje dojść do pewnych rzeczy których nie miałem w 730i

 

np. EDC - niby klikam S ale nie czuje specjalnie twardszego zawieszenia = natomiast czuje zdecydowanie większy opór na wspomaganiu.

 

Druga sprawa to że nie mam programu zimowego w skrzyni ( tylko S E M ) - czy znacie jakieś techniki jazdy w zimie z takimi programami ? ( to bedzoe moja pierwsza zima z automatem :? )

 

Nie bój się zimy. Fajnie się jeździ.

w 750 masz pewnie ASC lub ASC+T

Problem z ruszaniem i buksowaniem masz z głowy...

 

Podstawa do dobre opony (dobry bieżnik).

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.