Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jestem lajkiem.

Chce jutro wymienić w moim BMW E87 amortyzatory TYLNE, ale że już się spotkałem z tym że co inne auto to inne narzędzia są potrzebne.

Pytanie jakie klucze mi są potrzebne, co kupić?

Oraz jakieś podpowiedzi bądź tutorial z wymiana tylnych amo, dzięki wielkie.

Opublikowano

Pokazane wszystko na YouTube na kanale autodoc.pl ale jak ty masz kłopoty z korzystaniem z wyszukiwarki to może sam się za to nie bierz :wink:

Mówię serio

Opublikowano
Pokazane wszystko na YouTube na kanale autodoc.pl ale jak ty masz kłopoty z korzystaniem z wyszukiwarki to może sam się za to nie bierz :wink:

Mówię serio

Myślisz że nie poradzę sobie z amortyzatorem, daj spokój... Pracuje jako monter w Energa po za zawodem składam komputery naprawiam telefony i inne rzeczy, a na internecie również dobrze śmigam ale że nie jestem mechanikiem nie znaczy że sobie z Amo nie poradzę, chce po prostu zanim się do czegoś zabiorę się upewnić co potrzeba by potem nie latać. A Amo już zamówiłem właśnie odebrałem TRW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Smignij do Castorama,jest w promocji walizka Yato 216 elementów za 398 zeta i żadna śrubka Cie nie zaskoczy
Opublikowano

Myślisz że nie poradzę sobie z amortyzatorem, daj spokój...

Trochę tak to brzmi.

To z ciebie taki fachura a nie potrafisz znaleźć info ani działać samemu intuicyjnie widząc problem. Sądzisz, że BMW e87 a 82 różni taka zmiana technologiczna, że oglądając tutorial od 82 nie dasz rady przy 87? Pozatym jest tam napisane, że procedura dotyczy modeli 1 i 3 ... I mogą wystąpić drobne różnice ze względu na różnice w konstrukcji aut czyli generalnie można się spodziewać podobnych czynności. Wspominasz o francuskich i włoskich autach a czy też sądzisz, że od niemieckich różni je taka przepaść technologiczna, że wymiana amortyzatora to aż tak zupełnie inna czynność?

Różnice czy pomiędzy markami modelami mogą być w jakimś "kluczyku" wtedy bierzesz inny. Jeśli nie masz to kup sobie wcześniej jakieś zestawy narzędzi, nie muszą być profesjonalne i drogie do amatorskich okazjonalnych zastosowań coś tańszego powinno wystarczyć.

Możesz też sobie kupić książkę Sam napawiam samochód BMW serii 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.