Skocz do zawartości

Seba191995

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    1 - 118D 2007 r 103kw

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Seba191995

  1. Panowie udało się mi temat rozwiązać. Jak by ktoś miał podobny problem, idzie naprawić radio za 40 zł. 30 zł lutowanie i 10zl encoder. Problem jest taki że nie ma nigdzie identycznego do tego radia zamienika 🤷🙃, zamówiłem tego wymiarowo pasuje jest tylko jeden mankament ale to o tym dalej. https://allegro.pl/oferta/impulsator-enkoder-30-impulsow-ec11-l-15mm-14645909479, Stożek jest troszkę dłuższy o 4mm, ale przy szlifowałem te 4mm i zawiozłem do elektronika, przylutowal i śmiga, jest tylko mały mankament nie mam pojęcia czy ten encoder taki jest czy może o czymś nie wiem, ale radio w lewo kręcąc gra głośniej a w prawo zmniejszam 😂, już tak zostawię, myślałem że elektronik się pomylił i odwrotnie założył, aczkolwiek jak się przyjrzałem jest to nie możliwe i nie wiem czy to angielska wersja encodera czy jak, ale jak coś to działa, chyba że jest tu dosyć ważne czy ma 30 impulsów czy 20, ja zaryzykowałem i zamówień ten 30.
  2. Sprawdź czy masz dobrze założone gumy amortyzatorów 🔥, miałem podobnie bo mechanik założył mi źle 😂 założył według starych, ale że były podjechanie i połowa sprzętu była popękana albo już jej nie było to niestety zgłupiał i się z tym się chłop pomylił. Gadałem z nim potem to się przyznał że się zastanawiał jak to jest i stwierdził że tak stare były założone 🤔. Miałem tak, że na na gumę była założona osłona i z osłony wychodziło maks 5/7 cm, a to trzeba założyć tak, że na osłonę, gumę amortyzująca wciska się od góry z zewnątrz, wtedy guma amortyzująca nie wystaje 7 cm a z 15 😉 taki mały szczegół kupiłem nowe osłony i gumy, poprawiłem według tego filmiku i jest jak ręką odjął
  3. Dzień dobry. W BMW przy radiu wysiadło mi pokrętło of/on które służy również do regulacji poziomu nagłośnienia. Po przeszukaniu internetu wychodzi na to że to encoder, niestety jest pokrętło tak zepsute że nawet nie można obliczyć impulsów, co gorsza po wymiarach nigdzie nie ma odpowiedniego w sieci, znalazłem jeden ale długość członu jest dłuższa o 4mm chce go zakupić przyszlifowac może będzie ok, ale pytanie jakie mi zadał sprzedawca to ile jest impulsów 🤔🙃. Posiadaczy E87 118D z silnikiem 2.0 diesel 105kw posiadających orginalne radio proszę o sprawdzenie ile impulsów ma pokrętło ? Jak to sprawdzić? ",wystarczy ustawić go w jednej charakterystycznej pozycji, a następnie obracać tak by czuć takie “przeskoki” czyli impulsy. Jeżeli będzie ich 30 to ten nasz będzie dobry, jeżeli 20 to potrzebny będzie enkoder 20 impulsów. " . A jak mamy na forum specjalistę od tego i wie gdzie taki encoder nabyć to proszę o informację, oraz jak jest możliwość podania odpowiednich parametrów. Radio działa, wystarczy abym to cudo przylutowal w miejsce starego za około 8zl, także opinie kup nowe radio raczej nie wchodzą w grę.
  4. Ok, pytam, bo kolega opowiadał że jak do alfy 156 kiedyś takie identyczne założył, to z przodu przy skręcaniu ocierało o nadkola, a z jednej strony cały bok opony przyszlifowal od błotnika jak po dziurach jechał, i błotnik stracił profil. Bo ta opona ile jest wyższa od tradycyjnej 205/55/16 bo szerokością to rozumiem 10mm
  5. Jeździł ktoś na takich oponach BMW E87 Dębica presto 215/55/r16 mam od brata takie letnie, ale wcześniej jeździłem na 205/55/r16 teraz pytanie czy nie będą ocierać, nic nie uszkodzę? Pytanie dla tych co jeździli, zakładali takie opony.
  6. Tak diesel, ale brak wyskakującego błędu. Pod kompa nie miałem gdzie i u kogo ma tą chwilę.
  7. Gdy odpalam samochód na zimnym, występują drgania kierownicy i uczucie jakby miał samochód podskakiwać, dodam że objawy znikają po 3/4sekundach... i jest ok i kolejne zapalenie auta już tego nie oddaje.
  8. To jest ktoś kto podpowie co za klucze są mi potrzebne ?
  9. Myślisz że nie poradzę sobie z amortyzatorem, daj spokój... Pracuje jako monter w Energa po za zawodem składam komputery naprawiam telefony i inne rzeczy, a na internecie również dobrze śmigam ale że nie jestem mechanikiem nie znaczy że sobie z Amo nie poradzę, chce po prostu zanim się do czegoś zabiorę się upewnić co potrzeba by potem nie latać. A Amo już zamówiłem właśnie odebrałem TRW
  10. Tam jest pokazana BMW E82. Pytam bo jestem lajkiem w BMW nigdy BMW nie jeździłem. Jeździłem francuskimi i włoskimi autami.
  11. Panowie jestem lajkiem. Chce jutro wymienić w moim BMW E87 amortyzatory TYLNE, ale że już się spotkałem z tym że co inne auto to inne narzędzia są potrzebne. Pytanie jakie klucze mi są potrzebne, co kupić? Oraz jakieś podpowiedzi bądź tutorial z wymiana tylnych amo, dzięki wielkie.
  12. Mam prośbę bo się nie znam na BMW. Chce uzyskać informacji o silnikach podam wam win proszę wyedukujcie mi co jest ważne i na co zwracać uwagę przy silniku, oraz jak jest z rozrządem będzie dzwonił czy strzela bez wydawania sygnałów. Vin WBAUD71010P201116 Oraz mam do wymiany tylny amor, gdyż po wjechaniu na przeszkodę tak dobiło że puścił olej. Jakie amory warto kupić w przystępnej cenie.
  13. Żeś mi pomógł :roll: :lol:
  14. Panowie czy ktoś mi powie, wyjaśni czego dotyczy ten błąd? Co jakiś czas przy odpalaniu rano wyskakuje mi ten komunikat. Komunikat ostrzegawczy na żółto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.