Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Pany.

Pacjent e39 523i

problem jest taki że robiłem na nowo wiązke kabli od sond lambda bo miałem problem z bezpiecznikami, po zrobieniu auto działa ale z lpg zaczęło się coś dziać. Po przełączeniu auto zaczyna strasznie falować,obroty jałowe spadają do tego stopnia że auto prawie gaśnie i niemożliwa jest jazda na lpg ( w ogóle 0 mocy ) na benie wszystko gitarka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeżeli instalacja jest podpięta z pominięciem sond, nie powinno mieś to na nią większego wpływu, zapinałeś kompa do instalki gazowej, jakie ciśnienie na reduktorze podczas pracy?
Opublikowano

Dobra ja pierdziele chyba zostane gazownikiem,

bylem u jednego powiedzial panie to sterownik spalony bo nie podaje gazu na 3 cylindry,

posprawdzalem cala instalacje i okazalo sie ze czujnik temperatury byl zwarty i nie podawalo gazu na te 3 cylki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trochę dziwne że czujnik miał taki wpływ na pracę wtryskiwaczy. Ważne że zrobione :cool2:
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

To była ostatnia rzecz o której bym pomyślał.

Zobaczyłem przy samym czujniku ze izolacja kabla sie osunela,po odpięciu wtyczki jak ręką odjął śmiga na wszystkie gary.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mowa jest o czujniku na reduktorze?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.