Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Wybieram się do serwisu w związku z błędami w btool:

1)4513 termiczny czujnik poziomu oleju, sygnał

2)4203 Sterownik świec żarowych

3)4687 Siłownik przepustnicy

4)41F2 Wentylator elektryczny, sterowanie


co do pytania 1) koledzy gdzie znajduje się takowy czujnik ?

2) tu sytuacja opanowana mam sterownik po regeneracji zabezpieczony przed złapaniem zimnych lutów ,więc zrzucenie kolektora i hej.

3) wyskoczyło mi to dość nie spodziewanie, właściwie miałem sytuacje gdzie aku rozładował mi się do 0 -zgasły lampki nawe (zostawiłem obd adapter połączony z telefonem wa ucie :/), odpaliłem jakoś na kable jakoś za dwa dni miałem wymianę olejów itd. No ale, coś zaczęło auto jeździć jak z doczepioną przyczepą z obciążeniem, i spalania jakieś kosmos. Wrzuciłem btool powyskakiwali błędy w tym EGS - skrzynia ,zegary i jakieś pierdoly wszystko się pokasowało , zostało to co wyżej. Auto tak jakby pali spowrotem mniej , myśle że skrzynia sfiksowała , ale dpf dziwnie się wypalał tzn na trasie włączył wypalanie przy 20g zaczął wypalać i tak do 14g potem nagle spadło do 4 wyłączył wypalanie jak puszczałem nogę z gazu i załączał jak wciskałem i tak z kilka razy, niezbyt coś się wypalalo bo mam walnięty termostat więc temp była 50 stopni wkońcu skończył.

NIe zauważyłem ,żeby jakoś telepało przy gaszeniu, dpf coś tam wypala, pytanie - czy mogli coś popierdolic z wtyczkami np od przepustnicy jak składali maskownice przy wymienianiu filtra powietrza ?? przepustnic nowa wymieniona w serwisie bosha roku temu.

4)co to jest , dmuchawa już zdycha i czasem działa czasem nie, będę wymieniał czy to ma coś z tym wspólnego czy to wentylator chłodnicy albo klimy ??


ahah i i pytanie nr 5 , mam walnięty termostat ale niewiem który, objaw jest taki ,że nie trzyma temperatury podczas jazdy, przykładowo jak jest zimno 0-2stopni, potrafi nagrzać się na postoju czy w korku jak ruszam i czym szybciej jadę spada nawet do 50stopni, jak cieplej to mniej i analogicznie. Płynu nieznacznie mi ubywa, jak coś chłopaki grzebali ostatnio na serwisie przy podciśnieniu i egr to wspominali chyba ,że poci się coś płynem chłodniczym pod kolektorem ssącym. Czy to będzie główny termostat ?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak masz walnięty termostat i nie ma temperatury, oraz przepustnica rzuca błedami to nie powinien wypalać. Warunki w sterowniku nie są spełnione. bimmer-tool ma jakieś fajne ustawienia, że potrafi wypalanie mocno wymusić, ale jak ma się wypalić jak nie ma temperatury?

Muł może być oznaką zapchanego DPFa. Możesz pomierzyć w tej aplikacji ciśnienie na DPF. Zerknij jak to wygląda. A przede wszystkim wymień termostaty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.