Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie !

Mam pytanie odnośnie klasy lepkości i rodzaju oleju do skrzyni biegów i tylnego mostu e36 318i 93r.

W tamtym tygodniu oddałem moje maleństwo do mechanika na mały przegląd miedzy innymi zleciłem wymienić wszystkie oleje i od tamtej pory jazda moją beją stała się koszmarem, a mianowicie objawia się to tym że zmiana biegów jest strasznie toporna i zanim zmienię bieg na wyższy to po prostu zwalniam , trwa to co najmniej 10 min. zanim furacz się nie zagrzeje, mało tego z tyłu dochodzi huczenie jakby łożyska, na pewno z dyferencjału. Koleś skasował mnie jak za zborze i nalał mi jakiegoś gówna, a teraz zrobię to sam i będę pewny że jest to dobrze zrobione. Czy ktoś ma jakiś namiar w nacie na temat specyfikacji oleju, czy może zna takową z doświadczenia?

Pozdrawiam

Tom-son

Opublikowano

Witaj.

 

Na twoim miejscu zmusił bym gościa do wypicia tego oleju :evil: którym zalał Ci skrzynie i most...... sorry za brutalność ale co to za kowal :?: któremu oddałeś autko..... krew mnie zalewa jak słyszę o takich "fachowcach" :evil:

 

Tutaj znajdziesz spcyfikacje olejów : http://www.castrol.pl

 

Nie wiem co Ci poradzić ale postaraj się żeby gość wymienił oleje na takie jak powinny być....

Inna sprawa że zalanie nieodpowiednimi olejami mogło uszkodzić skrzynie i most......

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam,

ja u siebie mam w skrzyni olej do przekładni automatycznych czyli ATF.Most mam ze szperą i tam przychodzi specjalny olej ale w tej chwili nie pamiętam oznaczenia.Napewno był to jakiś syntetyczny bo cena była około 70 zł za litr.

 

Pzdr Olek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.