Skocz do zawartości

e60 2.0d - krzyzak kolumny kierowniczej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , chciałem Was zapytać, może ktoś miał podobny problem, ponieważ w mojej 5-tce co jakiś czas słysze dziwne puknięcie na kierownicy. Auto nie posiada najmniejszych luzów w zawieszeniu, natomiast wyczułem minimalny luz na kolumnie kierowniczej (krzyzak), załapałem za kolumnę od strony silnika i ruszałem gora - dół ( nie jakoś mocno). Na kierownicy dało się odczuć to puknięcie. Obstawiam to na 90%. Chciałem was zapytać, czy to ktoś już wymieniał ten krzyzak? Czy to rzeczywiscie sie zuzywa? Mam przebieg 260k (oryginał). Może to luz na maglu a nie krzyzaku? Ciezko tam reke wsadzić.... I jak ktoś wymienial to uzywka czy nowy? Z gory dzieki
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Też walczyłem z tym tematem ,a ponad 1,5 roku. Regeneracja maglownicy, wszystkie wahacze, końcówki , dokrecanie śrub i wszystko co można przeczytać w necie. Też myślałem o krzyżakach na kolumnie , że są do wymiany ale...


Wymieniłem górne mocowania amortyzatora (poduszki) i stukania ustąpiły.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.