Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie wiem jak przepływomierz może być powiązany ze skokami ciśnienia na listwie na jałowych obrotach :think: W drugim aucie nawet po zdjęciu kolektora dolotowego silnik chodzi równo, a wtedy przecież przepływka nic nie mierzy.


Obecnie trochę się to uspokoiło, na postoju praktycznie nie występuje, podczas jazdy owszem, czasami. Zdecydowałem, że najpierw zrobię wtryski i wtedy będę szukał dalej, ale to trochę musi poczekać, bo za dużo na raz do zrobienia w dwóch autach :)

 

Wynik z manometru i z czujnika na filtrze paliwa w inpa musi się pokrywać bo w praktyce mierzą one w tym samym miejscu

Właśnie coś jest jednak nie halo, bo jak INPA pokazuje 4 bar, a manometr wtedy 3 bar to auto nie ciągnie jak trzeba na wysokich. Dopiero jak podkręciłem na manometrze 3,5 bar to jedzie jak trzeba. Oczywiście czujnik wtedy poza zakresem. Przełożę czujnik na filtrze z drugiego auta, może ten jest walnięty i stąd te rozbieżności.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.