Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, przychodzę do Was z problemami przy mojej e91.

Auto kupiłam jakieś 15kkm temu, bez konkretnej historii, jak wszędzie z manipulowanym przebiegiem, ogólnie tym się mało przejmuje.


Jakiś czas temu wyskoczyły mi następujące błędy co również objawiło się późniejszym startem turbo ( od ok 2500 obrotów )


4530 kontrola ładunku powietrza, odstępstwo od normy

44CC regulator ciśnienia doładowania powietrza


Cóż, do regeneracji turbina, zdarza się w autach używanych wiec nie ubolewam nad tym. Niepokoi mnie tylko usterka która miałam już od początku ale nie zwracałam na nią szczególnej uwagi a chciałbym zrobić wszystko za jednym zamachem.

Od kilku dni auto potrafi zgasnąć w trakcie jazdy, jadę po mieście, 50km/h na 3 biegu utrzymując stała prędkość oraz obroty a tu nagle bum, auto gaśnie.

Kolejny problem to przerywanie, jak wyżej, jazda ze stała prędkością i nagle czuć jakby silnik nie otrzymał paliwa, 2/3 szarpnięcia delikatne i wszystko wraca do normy.


B-tool nie widzi żadnych innych błędów niż te które wcześniej wkleilam. Może ktorys z użytkowników forum będzie w stanie naprowadzić mnie z czym mogą wiązać się te usterki oraz jakie będą koszty naprawy? W podobnych przypadkach często ponoć pada pompa wtryskowa… ale mechanikiem nie jestem, wiec nie chce się wymądrzać.


Dzięki za wszelkie sugestie i rady, pozdro

Opublikowano

Jeśli turbo mitsu jest po regeneracji bardzo często nastawnik wymaga ponownego ustawienia.

Co do gaśnięcia - z własnego doświadczenia wiem, że winny jest czujnik położenia wału korbowego. Szczególnie wtedy jeśli nie ma żadnego błędu. Jeśli chcesz - zaufaj i wymień na czujnik boscha, albo ciągaj się po mechanikach i słuchaj głupiego pierdolenia o paliwie.

Co do przerywania - jeśli występuje ono przy niskich obrotach rzędu 1500-1700 przy jeździe ze stałą prędkością to winny jest prawdopodobnie egr. Możesz odłączyć od niego wężyk i sprawdzić czy coś się zmieni.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli chodzi o gaśnięcie samochodu to powodem jest najprawdopodobniej elektryka. Na początek trzeba sprawdzić dokładnie umasienia oraz przewody prądowe od samego akumulatora.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Pod pokrywą silnika w okolicach wlewu oleju jest listwa ciśnieniowa i przykręcony do niej czujnik ciśnienia paliwa. Sprawdź wtyczkę do niego idącą i jej przewody, możesz nimi poruszać gdy silnik pracuje, jak zmieni się praca silnika to masz winowajcę szarpania i gaśnięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.