Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Jakiś czas temu pojawił mi się check engine na blacie i silnik zaczął przerywać. Mechanik stwierdzi ze wtryskiwacz na drugim cylindrze jest uszkodzony. Wymienił go na regenerowany i problem zniknął. Samochód odzyskał

Moc a kontrolka silnika się nie pojawia. Mam swój mały tester w aucie i czasem go odpalam sprawdzic czy nie ma błędów, pojawił mi się blad :


P0174 -system too lean Bank 2


Blad skasowałem więcej nie powrócił, po przejechaniu 500km pojawił się blad:


P0175 - system too rich Bank 2


Usunąłem, blad nie powrócił



I teraz mam pytanie czy brak adaptacji/kodowani wtryskiwacza może powodować takie błędy? Mechanik powiedział ze nie musi kodować, auto samo zaadoptuje nowy wtryskiwacz …


,

Czy może szukac problemu gdzie indziej?


Pozdrawiam

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

zaadoptować można dziecko z domu dziecka... po drugie baran nie mechanik, radzę go zmienić bo przy tym poziomie wiedzy, którą on posiada zaczął bym wątpić w ogóle czy on to wymienił..


masz n43, nie ma czegoś takiego jak regenerowane wtryski do tych samochodów, generalnie dramat i dałeś się naciągnąć na kasę.. wtryski kupuje się NOWE tylko i wyłącznie, następnie przypisanie kodu ima i usunięcie adaptacji długoterminowych

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pizo moga jedynie poczyscic, tak jak napisane w ich ofercie, regeneracja/czyszczenie. Oczywiscie nalezy wpisac/zakodowac nowy/uzywany wtrysk.
Opublikowano
Czyszczenie to nie regeneracja. Jak się zapcha, to można przeczyścić i będzie chodził. Ale jak leje, to czyszczenie nic nie da albo zwiększy problem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zacznijmy od tego, że wtryskiwacze w n53 i n43 pracują pod ciśnieniem 200 barów więc nie jest możliwe zatkanie dyszy wtryskiwacza przez jakiegoś paprocha. jedyne co można wyczyścić to końcówki rozpylaczy które pracują w bardzo agresywnym środowisku, czyli w komorze spalania co czasami po kilku tys. km powoduje, iż końcówki wtryskiwaczy są skoksowane. Ot całe czyszczenie.. niestety wtryskiwacz blokuje się w pozycji otwartej co powoduje że wtryskiwacz leje. jedyne co można zrobić to zlecić w firmie Bosch gładysek w Krakowie rewitalizację stosu piezo i przypisanie nowych kodów ima

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.