Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie wywaliło mi dziś błąd silnika po diagnostyce okazało się że to zawór/czujnik ciśnienia paliwa. I teraz moje pytanie kupować nowy czy uzywke. (pytam ponieważ nie wiem czy jest to częsta przypadłość czy raczej wyjątek?) Koszt nowego to ok 700 zl. Pytanie nr 2 po wymianie trzeba go jakoś adaptować czy będzie odrazy działał? Silnik to :N43B20 170 km ( N jak nie kupuj jak mi to wiele osób mówi) hehehe
Opublikowano

Kup uzywany taniej ale z gwarancja nawet na te 30 dni bedziesz mial pewnosc , ze sprzedawca wie co sprzedaje i czujnik jest sprawdzony.


Co do N jak nie kupuj to zalezy jak trafisz. Jak bedziesz zmienial wszystko na czas i lal dobry olej i dobre paliwo pojezdzisz tym dlugo.

Opublikowano
Mam pytanie orientujesz się który to dokładnie element? W sklepie jak i w sieci mówią że jest to czujnik, a błąd na testerze opisuje że to zawór. Przychodzi mi na myśl ten czujnik na listwie wtryskowej do którego podpięty jest wąż paliwowy i nie wiem czy mylę się czy nie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
są dwa czujniki ciśnienia paliwa.. wysokiego i niskiego. Najpierw się zorientuj, który wywala błąd. po drugie podaj ciśnienia jakie ECU podaje do informacji.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Ten który odpowiada za ilość dostarczanego paliwa czyli raczej wysokiego. Nie mam w chwili obecnej możliwości sprawdzenia cielsnienia. :( Lada dzień ogarnę temat
Opublikowano
są dwa czujniki ciśnienia paliwa.. wysokiego i niskiego. Najpierw się zorientuj, który wywala błąd. po drugie podaj ciśnienia jakie ECU podaje do informacji.

Mimo wymiany obu czujnika nadal wali Błąd p0001 (P0001 to ogólny kod OBD-II, który opisuje problem z obwodem, który przechodzi z komputera silnika (ECM) do regulatora ciśnienia paliwa na szynie wtrysku paliwa w silniku. ... Gdy komputer wykryje błąd w obwodzie, ustawia kontrolkę awarii silnika. Kod wpłynie na oszczędność paliwa i może uszkodzić silnik.)

Jutro sprawdzę korekty wtrysków oraz ciśnienie na listwie zaczynam sie obawiać bo pomysłów brak .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.