Skocz do zawartości

Błąd poduszki AIRBAG nie da się usunąć


4dam80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów :)Jestem tu nowy więc bardzo proszę o wyrozumiałość

Jestem posiadaczem BMW E46 320D 2004 Compact ,auto mam od nie dawna na desce pali mi sie kontrolka AIRBAG


9 Zuendkreis ZK8 / Kopfairbag (ITS) Links

Error frequency 1


Taki błąd mi wyskakuje jak podłączę Inpę ,nie za bardzo wiem o co chodzi wiem tylko tyle że chodzi o poduchę kierowcy kurtyna nie chce sie usunąć co robić ?brakuje mi pomysłów ,moze ktos z was mial podobny problem i sobie z tym poradził to podpowie co i jak z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Możesz jeszcze miernikiem sprawdzić rezystancję poduchy. Powinna być w granicach 2-3 ohm. Tylko musiałbyś mieć wtyczkę z uciętymi kabelkami. Bez wtyczki nie da rady tego zrobić. Ważne jest, żeby wtyczka miała nie uszkodzone zabezpieczenie, bo to ono robi, że poducha jest podłączona. Możesz też pominąć poduchę, żeby sprawdzić czy to kwestia samej poduszki zastępując ją rezystorem. Wtedy błąd da radę wykasować.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co?wypiąć kostkę i podłączyć do niej rezystor?i wtedy spróbować usunąć błąd ?z tego co zauważyłem przy kostce zabezpieczenie przed wypieciem jedno jest ułamane ,ale sama kostka siedzi ,a wiesz co dokładnie mówi ten konkretny błąd ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Błąd zapalnika kurtyny. Auto nie widzi kurtyny, bądz jest uszkodzona. To że sama kostka siedzi nie ma znaczenia. Ta wtyczka jest tak zrobiona, że dopiero po wciśnięciu sprawnego zabezpieczenia piny poduchy, łączą się instalacją. Popatrz sobie na youtubie jak to działa.

Wypinasz wtyczkę z poduszki i wsadzasz w piny rezystor o wartości jak napisałem. Na tej podstawie badana jest sprawność poduchy.

P.S. poczytaj jeszcze tu. Koleś miał ten sam błąd co ty, ale okazał się że winna była klema pirotechniczna na akumulatorze.

https://www.e46fanatics.com/threads/airbag-fault-light-help-if-u-can-plz.932560/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Niekoniecznie, zacznij od wtyczki z całym zabezpieczeniem a jak nie masz dostępu to wypnij przewody i wciśnij bezpośrednio na piny, delikatnie zagnieć kolektory oraz zaizoluj je. Rezystor styka we wtyczce, poduszka dopiero po zapięciu zabezpieczenia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dokładnie jak maniek napisał. Przy wpinaniu w poduszkę zabezpieczenie jest kluczowe. Jeśli nie jest całe i dobrze wpięte, to piny we wtyczce nie będą stykały sie z pinami w poduszce. Tym samym będziesz miał błąd. Rezystor jak wkładasz we wtyczkę nie potrzebuje tego zapięcia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.