Skocz do zawartości

E60 N47 - usuwanie dpf


marcinos1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie poszukuje poradnika do usunięcia dpf z e60 n47 177km. Widziałem na forum plik lecz jest niestety niedostępny. Czy jakas dobra dusza poratuje ? U mnie w okolicy wołają od 800 do 1400 zł za ta usługę. Śmiech na sali. W samochodzie zamontowany już downpipe. Pozostaje usunięcie programowe.



Za pomoc dziękuje ! Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usunięcie programowe nic ci nie da, bo filtr zostanie i będzie zbierał nagar.


Musza ci wydmuchać cala puche w środku i ja dać na wydech z powrotem pusta by na przeglądach bylo ok.


Na podkarpaciu koszt 400-500 pln usunięcie filtra i wyprogramowanie i ustawienie serwisu dpfa na za 200 000 km.


A ten down pipe po co wstawiles? Teraz jeszcze wiecej spalin ci wali w dpfa i nie masz kata za turbina i jak skasujesz dpf to ci będzie kopcić auto jak rumun, a jak wyprogramujesz dpf a nie usuniesz to sie zabije i auto straci moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojj to grubo jak wszystko poszlo. Ciekawe jak z dymieniem wyjdzie. Myslalem, ze pucha została na przeglądy chociaż w razie "w".


Co do wyprogramiwania golego to max 300 pln. 700-800 ci za to spiewali???? Masakra mysleli ze nie masz pojecia o bmw i cie skroja. W Lublinie za 300 ci wyprogramuja. To samo Rzeszów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba na Śląsku takie ceny bo pytałem w 6 warsztatach. I teraz pytanie do fachowców czy jak będzie wsadzony downpipe czyli brak dpf i kata to czy muszę robić chipa ? Bo spotkałem się z opiniami ze jak się wsadzi sam DP i nie zrobi chipa to będzie brak mocy , falować na obrotach i różne cuda..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie poszukuje poradnika do usunięcia dpf z e60 n47 177km. Widziałem na forum plik lecz jest niestety niedostępny. Czy jakas dobra dusza poratuje ? U mnie w okolicy wołają od 800 do 1400 zł za ta usługę. Śmiech na sali. W samochodzie zamontowany już downpipe. Pozostaje usunięcie programowe.



Za pomoc dziękuje ! Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Jakaś różnica w mocy poziom hałasu bądź zadymieniu zauważyłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno słychać gwizd turbiny , jeśli chodzi o zadymienie nic nie uświadczyłem poza ty

, ze podczas rannego odpalania puszcza tzw. bąka z wydechu. Na pewno szybciej turbo wstaje i ogólnie tak czuć , ze samochód jest żwawszy.

Natomiast ja muszę wy programować dpf z softa. W moim bmw jest jedna puszka dpf + katalizator odrazu za turbina. Ja wykręciłem ta puszkę wstawiłem downpipe i podłączyłem czujniki. Po przejechaniu paru kilometrów wyskoczyła kontrolka z dpf. Także muszę usunąć to z softa.

I muszę dodać, ze jest nieprzyjemny zapach jak staniemy za samochodem. Poza tym na duży plus. Planuje softa również zrobić i myśle ze 200 koni i 400nm mnie będzie satysfakcjonować. Nie chce tez zajechać silnika. Po zakupie profilaktycznie wymieniłem rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompleksowo wywalenie dpf fizycznie+programowo+ klapy+ egr i do tego program na 200 km 900 pln czas pracy 4h

 

Amatorsko ci tylko wyprogramowali egr a cala instalacja egr dalej siedzi i chlodniczka egra nadal pracuje i w koncu peknie, bo ładowane sa w nia spaliny ktore schładza i dochodzą do zamknietego egra i sie cofaja.


Profesjonalnie usuwa sie instalacje egr z termostatem egr i calym osprzętem az do kolektora rure od intercoolera podpinasz bezpośrednio do kolektora.


To co robia za 300 czyli zamykaja egr to ja ci moge zrobić za 50 pln. 3 minuty roboty.


Chlodniczka egr nadal ci pracuje termostat egr to samo spaliny nadal ci tam krążą tylko dochodza do zamknietego egr-a klapy i sie cofaja i dlatego pękają chlodniczki egr.


Ojciec ma 535d i byl w profesjonalnym warsztatacie i demontaz instalacji egr profesjonalny to okolo 700-800 pln. Natomiast mówili mu, ze to co robią zwykli amatorzy to jest droga na skróty, bo cala instalacja egr-a nadal pracuje tylko klapa egr-a jest zamknięta co powoduje wysokie ciśnienie spalin w chlodniczce egr i jej pękanie i uszkodzenia termostatu egr.


A podcisnienie jakie jest zaślepiane waz właśnie steruje ta klapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.