Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie poszukuje poradnika do usunięcia dpf z e60 n47 177km. Widziałem na forum plik lecz jest niestety niedostępny. Czy jakas dobra dusza poratuje ? U mnie w okolicy wołają od 800 do 1400 zł za ta usługę. Śmiech na sali. W samochodzie zamontowany już downpipe. Pozostaje usunięcie programowe.



Za pomoc dziękuje ! Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Opublikowano

Usunięcie programowe nic ci nie da, bo filtr zostanie i będzie zbierał nagar.


Musza ci wydmuchać cala puche w środku i ja dać na wydech z powrotem pusta by na przeglądach bylo ok.


Na podkarpaciu koszt 400-500 pln usunięcie filtra i wyprogramowanie i ustawienie serwisu dpfa na za 200 000 km.


A ten down pipe po co wstawiles? Teraz jeszcze wiecej spalin ci wali w dpfa i nie masz kata za turbina i jak skasujesz dpf to ci będzie kopcić auto jak rumun, a jak wyprogramujesz dpf a nie usuniesz to sie zabije i auto straci moc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Darkside chyba kolegi nie zrozumiałeś. Downpipe wsadził zamiast DPFa i chce tylko usunąć go programowo.
Opublikowano
Chodziło mi o to ze, dpf i kat jest w jednej puszce odrazu za turbina. Ta puszka została wyciągnięta i w jej miejsce przyszedł downpipe z RM motors. I chodzi mi tylko żeby w sofcie to wykodować. Mam nadzieje ze dobrze to zrobiłem
Opublikowano

Ojj to grubo jak wszystko poszlo. Ciekawe jak z dymieniem wyjdzie. Myslalem, ze pucha została na przeglądy chociaż w razie "w".


Co do wyprogramiwania golego to max 300 pln. 700-800 ci za to spiewali???? Masakra mysleli ze nie masz pojecia o bmw i cie skroja. W Lublinie za 300 ci wyprogramuja. To samo Rzeszów.

Opublikowano
To chyba na Śląsku takie ceny bo pytałem w 6 warsztatach. I teraz pytanie do fachowców czy jak będzie wsadzony downpipe czyli brak dpf i kata to czy muszę robić chipa ? Bo spotkałem się z opiniami ze jak się wsadzi sam DP i nie zrobi chipa to będzie brak mocy , falować na obrotach i różne cuda..
Opublikowano
Witam serdecznie poszukuje poradnika do usunięcia dpf z e60 n47 177km. Widziałem na forum plik lecz jest niestety niedostępny. Czy jakas dobra dusza poratuje ? U mnie w okolicy wołają od 800 do 1400 zł za ta usługę. Śmiech na sali. W samochodzie zamontowany już downpipe. Pozostaje usunięcie programowe.



Za pomoc dziękuje ! Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Jakaś różnica w mocy poziom hałasu bądź zadymieniu zauważyłeś?

Opublikowano

Na pewno słychać gwizd turbiny , jeśli chodzi o zadymienie nic nie uświadczyłem poza ty

, ze podczas rannego odpalania puszcza tzw. bąka z wydechu. Na pewno szybciej turbo wstaje i ogólnie tak czuć , ze samochód jest żwawszy.

Natomiast ja muszę wy programować dpf z softa. W moim bmw jest jedna puszka dpf + katalizator odrazu za turbina. Ja wykręciłem ta puszkę wstawiłem downpipe i podłączyłem czujniki. Po przejechaniu paru kilometrów wyskoczyła kontrolka z dpf. Także muszę usunąć to z softa.

I muszę dodać, ze jest nieprzyjemny zapach jak staniemy za samochodem. Poza tym na duży plus. Planuje softa również zrobić i myśle ze 200 koni i 400nm mnie będzie satysfakcjonować. Nie chce tez zajechać silnika. Po zakupie profilaktycznie wymieniłem rozrząd.

Opublikowano
Kompleksowo wywalenie dpf fizycznie+programowo+ klapy+ egr i do tego program na 200 km 900 pln czas pracy 4h

 

Amatorsko ci tylko wyprogramowali egr a cala instalacja egr dalej siedzi i chlodniczka egra nadal pracuje i w koncu peknie, bo ładowane sa w nia spaliny ktore schładza i dochodzą do zamknietego egra i sie cofaja.


Profesjonalnie usuwa sie instalacje egr z termostatem egr i calym osprzętem az do kolektora rure od intercoolera podpinasz bezpośrednio do kolektora.


To co robia za 300 czyli zamykaja egr to ja ci moge zrobić za 50 pln. 3 minuty roboty.


Chlodniczka egr nadal ci pracuje termostat egr to samo spaliny nadal ci tam krążą tylko dochodza do zamknietego egr-a klapy i sie cofaja i dlatego pękają chlodniczki egr.


Ojciec ma 535d i byl w profesjonalnym warsztatacie i demontaz instalacji egr profesjonalny to okolo 700-800 pln. Natomiast mówili mu, ze to co robią zwykli amatorzy to jest droga na skróty, bo cala instalacja egr-a nadal pracuje tylko klapa egr-a jest zamknięta co powoduje wysokie ciśnienie spalin w chlodniczce egr i jej pękanie i uszkodzenia termostatu egr.


A podcisnienie jakie jest zaślepiane waz właśnie steruje ta klapa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.