Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych kolegow,

Auto zaczelo szarpac i stracilo moc w drodze do pracy. Z pracy silnika (3.0 benzyna, 6 garow) od razu wiedzialem ze pracuje na 5 z 6 cylindrow. Ikonka check engine. Zatrzymalem, zgasilem i odpalilem ponownie. Zaskoczyl na wszystkie. Na drugi dzien wymiana swiec na nowe (NGK Platinium 3199), odpalam auto z nowymi swiecami - wsio OK. Na drugi dzien w drodze do pracy znowu 1 gar nie pracuje :cry2: Podpialem kompa:

F3 Misfire, cylinder 6

03 Activation, ignition cylinder 6

..wiec nic wiecej jak to co juz wiedzialem. Czy ktos wie co moze byc oprocz swieczy przyczyna braku pracy 6 cylindra. Ignition coil padl (nie wiem jak to nazwac po polsku) ?


Przy okazji glupie pytanie , cylindry w e53 liczy sie je od zderzaka po szybe czy odwrotnie? Tak zebym chociaz wiedzial ktory to 6-ty :lol:


Z gory dzieki za pomysly.

Opublikowano

Może być cewka zapłonowa na wykończeniu. Na zimno pali, jak się rozgrzeje to gubi iskrę.


Cylindry liczy się od przodu. Pierwszy to ten od zderzaka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sprawdzić lewe powietrze, czy wszystkie podciśnienia szczelne, może być cewka
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Dzieki Panowie. Wymiana cewki zaplonowej (ignition coil) i od razu 6 cylindrow pracuje. Czy nie powinienem wymienic wszystkich (tak jak wymienia sie swiece) ? Prawdopodobnie padaja jedna po drugiej... czy nie jest to regula...
Opublikowano

Nie, to nie jest reguła.

Kup cewkę na zapas, wrzuć do samochodu… jak padnie kolejna to od razu wymienisz. A może nie padnie :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.