Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

mam problem ponieważ dopiero co kupiłem samochód,, wymieniłem wszystkie filtry, oleje a tutaj już katalizator się kończy i check pięknie się świeci. Moje pytanie to czy jest możliwość zamontowania DownPipe by wyszło taniej? Nadal będzie check się świecił czy jednak będzie wszystko okej?


Błędy to: 29F4,29F5,29DD.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Katalizatory masz dwa i nie jest tak prosto zrobic "downpipe", sa wbudowane w kolektor wydechowy.
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź, a co bym mógł zrobić by było w miarę tanio? Wiesz coś może o wymianie samych wkładów? Albo emulacja sond i usunięcie katalizatora?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kup bilet do komunikacji miejskiej z takim podejściem

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepiej to odczytac kody w formacie P i wyslac ecu do tunera aby usuneli logi/bledy z mapy. Walka z nimi jest skazana na porazke. Cokolwiek nie zrobisz, wstawisz nowe katy, usuniesz, bledy wroca. Tam cos siedzi w ecu i jak raz dojdzie do bledu konca katalizatorow, juz z tego nie wyjdziesz. Temat czesto sie powielal na naszych/zagranicznych forach. Ja nie znam innej recepty. Kiedys z tym walczylem, nowe katy, nowe sondy, nowy soft, zawsze wracalo....
Opublikowano

Dziękuje za taką odpowiedź, a więc od jutra działam z tematem :D


Jest jakaś osoba z okolic Opola, Częstochowy lub Łodzi która zajmie się tym? Ile cenowo wychodzi takie coś? w tysiaku się zmieszczę?


Jeszcze jedno pytanie, gdy wykoduje błędy to i tak powinienem wymienić katalizator, czy same wkłady może tylko?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie zmieścisz w 1000. Samo usunięcie błędu sond to z 500zl (tak, dobrze czytasz USUNIĘCIE BŁĘDÓW,) bo cała ta operacja jest fikcyjnie nazywana przez pseudo tunerów jako wyprogramowanie sond ;-) później wyprucie katow ewentualne, kolejne 3-4 stowki bo trzeba zrzucić kolektor wydechowy. Chyba, że tu jest lepszy dostęp. Na pewno o 1000 zapomnij, chyba, że i Mietka w szopie

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
N46 to nie nowsze konstrukcje. Usuwasz bledy, w naszym rejonie to zakres 200-300zl i nic nie robisz. Jesli znasz lepszy sposób na naprawe tych bledow, podziel sie jakims info. Osobiscie mialem pare i nigdy nie udalo mi sie tego opanowac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.