Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie pytanie początkującego: na dniach obieram G20 sport line (bez xdrive) auto jest na 17” i ogumieniu jednakowym w sensie o tym samym profilu, w między czasie kupiłem używane m-pakietowe 18” na ogumieniu mieszanym, czy to problem ze zamieniłem na koła z ogumieniem mieszanym? Pytam w kontekście gwarancj itd
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Nie, jeśli są to felgi do tego modelu, czyli normalnie homologowane.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Możesz zakładać co tylko ci się podoba ale pytanie będzie wtedy na jakich kołach pojedziesz na ew naprawę gwarancyjną. Na przegląd olejowy czy z kompa możesz jechać na jakichkolwiek, nie zwracają na to uwagi. Na ew gwarancję musi być zestaw homologowany do tego modelu a najlepiej taki na jakim wyjechał z fabryki. Możesz oczywiście założyć koła z oferty Performance byle by były dedykowane do tego modelu po VIN.
Opublikowano
Cześć, planowany odbiór auta mam na październik/listopad. Jako, że samochód przyjedzie na oponach letnich chciałbym kupić felgi 17" wraz z zimowymi oponami. I tu pojawia się pytanie, czy zwracać na coś szczególnego uwagę przy kupnie felg innych niż oryginalne? Na razie przeglądałem oferty na oponeo zgodne z wybranym modelem auta i zastanawiam się, czy aby na pewno wszystkie teoretycznie pasujące felgi będą miały homologację BMW. Będę wdzięczny za ewentualne sugestie jak podejść do tego tematu żeby uniknąć ewentualnych problemów z gwarancją itp.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Zadzwoń do salonu bo mają często roczne komplety kół (felga + opona) w fajnych cenach. Podzwoń po salonach :cool2:
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Możesz zakładać co tylko ci się podoba ale pytanie będzie wtedy na jakich kołach pojedziesz na ew naprawę gwarancyjną. Na przegląd olejowy czy z kompa możesz jechać na jakichkolwiek, nie zwracają na to uwagi. Na ew gwarancję musi być zestaw homologowany do tego modelu a najlepiej taki na jakim wyjechał z fabryki. Możesz oczywiście założyć koła z oferty Performance byle by były dedykowane do tego modelu po VIN.

Rozbawiłeś mnie - tyle BMW, na rożnych felgach/oponach - mnóstwo rożnych napraw gwarancyjnych. Kilka miesięcy temu w M2C cały dyfer wymieniany na gwarancji i nigdy nie usłyszałem podobnej do twojej historii. Był by to mój ostatni zakup w tym salonie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Możesz zakładać co tylko ci się podoba ale pytanie będzie wtedy na jakich kołach pojedziesz na ew naprawę gwarancyjną. Na przegląd olejowy czy z kompa możesz jechać na jakichkolwiek, nie zwracają na to uwagi. Na ew gwarancję musi być zestaw homologowany do tego modelu a najlepiej taki na jakim wyjechał z fabryki. Możesz oczywiście założyć koła z oferty Performance byle by były dedykowane do tego modelu po VIN.

Rozbawiłeś mnie - tyle BMW, na rożnych felgach/oponach - mnóstwo rożnych napraw gwarancyjnych. Kilka miesięcy temu w M2C cały dyfer wymieniany na gwarancji i nigdy nie usłyszałem podobnej do twojej historii. Był by to mój ostatni zakup w tym salonie

 

No właśnie a ja słyszałem o takich idiotycznych przypakach latego piszę o nich. Generalnie chodzi o to, że mogą się przywalić do wszystkiego, żeby uniknąć naprawy gwarancyjnej. Na pewno nie ryzykowałbym zgłaszania gwarancji na uszkodzony napęd przy xdrive na innych kołach niż w tzw instrukcji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.