Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, wie ktoś dlaczego dostaje się olej do płynu chłodzącego, w bmw e60 3.0d . Uszczelkę pod glowica wymieniana była 1.5 roku temu, teraz wymieniłem uszczelkę obudowy filtra oleju i uszczelkę chlodnicy oleju. Proszę o rady.
Opublikowano
A myłeś układ po wymianie tych uszczelek? Ciekawe czy wymiana uszczelki pod głowicą była zrobiona profesjonalnie czy na sztukę ,jest wiele innych czynności do zrobienia nie tylko założyć upg
Opublikowano

Planowanie głowicy

Sprawdzenie szczelności

Nowe szpilki

Odpowiedni moment dokręcania

Takie rzeczy to podstawa przy wymianie uszczelki bez tego uszczelka po szybkim czasie ponownie do wymiany, natomiast na sztukę to głowica w góre nowa uszczelka dokręcenie ile się da i na handel ,takie są realja

Opublikowano

Jeżeli uszczelka pod glowica jest nowa, a pojawił sie olej w zbiorniku możesz mieć uszkodzona chlodnice oleju. Wyglada ona jak maly kaloryfer i znajduje sie z prawej strony silnika seria M57 M47. Zamiennik 220 pln i dla pewności bym ja zmienil na nowa. Przepłukał uklad chlodzenia zalal nowy plyn odpowietrzył dolal na full. Jak sie uda to masz święty spokój.


Jeżeli olej ubywa ci w bardzo szybkim tempie możesz miec pekniety blok silnika badz pęknięta glowice.

b28nl6U.png
Opublikowano
Chlodnice oleju ściągnęłam i nie kupowałem nowej, tylko wymieniłem w niej uszczelki, może to błąd że nie kupowałem nowej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.