Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej

czy ktos z was mial podobnie

wymienilem w kiepskim stanie opony przod na jeszcze gorsze (zostalem oszukany przez sprzedajacego) ale musialem wymienic bo tamte pierwsze mialy dziure i po wymianie wyskoczyla mi czerwona kontrolka cisnienia w oponach oczywiscie cisnienie odbiegalo o 0,1 bara i wtedy zauwazylem ze czujniki parkowania wariuja

pytanie do Was czy uklad rdc opon ma cos wspolnego z czujnikami parkowania (czy sa na tym samym sterowniku?)

dodam ze mam po lifta i nadzoruje sie uklad opon po absie

czy mozliwe ze mi przy wymianie opon wulkanizatorzy uszkodzili czujniki (linki?) abs na kolach?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czujniki parkowania w starych bmw padają od samego patrzenia na nie, może zbieg okoliczności.

Jak masz polifta i nie chcesz robić x-drive, szybko kup normalne opony, inaczej zbieraj na opony i remont x-drive. Napęd jest bardzo czuły na średnicę. Zapaliła Ci się kontrolka ciśnienia opon, bo zmienił się obwód kół, brany z ABS. Wystarczy zmiana o 2mm na średnicy (zmiana geometrii z tyłu np i już zapali się kontrolka ciśnienia)

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.