Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , mam problem z silnikiem n52b30a w bmw wyskakuj błąd sondy za katem 2c7f i czasami nierówno pracuje silnik mechanik stwierdził że vanos do wymiany i moje pytanie czy te dwa objawy świadczą o vanosie. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Akurat jak coś jest nie tak z vanosem to szybciutko pojawiają się błędy vanosa a nie sond.
Opublikowano
Miałem podobny problem, dłuższy czas się z tym bawiłem. Ostatecznie skończyło się na wymianie dużej disy, oraz rozruszaniu silnika valvetronica.
Opublikowano

2C7F.... wrył mi się w pamięć ten błąd.


W moim przypadku za każdym razem był to błąd sondy lamda.

Raz kupiłem DENSO i błąd został, woziłem się po mechanikach i co rusz odstawałem inne wróżby a to VVT, a to że vanos, świece i cewki do wymiany, lewe powietrze...


Bierzesz laptopa z nagrywaniem pulpitu, kabelek INPE lub INSTE i uruchamiasz life data dla sond lambda.

Jedziesz się przejechać i później sprawdzasz jak zachowywały sie napięcia na sondach.


Za katem powinno być 0,7V i obie za katem powinny działać bardzo podobnie podczas jazdy.

Jeżeli napięcie masz różne od 0,7V, często skacze, nie jest stabilne i ewidentnie różni się od drugiej sondy która relatywnie stabilnie trzyma 0,7V to kupujesz sondę Bosha wymieniasz i powinno być ok.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.