Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nieopodal Warszawy stoi sobie ładna BMW 3 e46 w cabrio.

Z doświadczenia wiem, iż jeśli ogłoszenie wisi długo, a to wisi 20 tygodni, to znaczy że na pewno było coś komu coś się nie spodobało w aucie i odpuścił zakup.

Z informacji wynika że aucie absolutnie nic nie dolega, nie miało ono poważnej szkody - a to próbuję ustalić (duża naprawa dyskwalifikuje pojazd z zakupu).

Głównymi elementami o których chciałbym się dowiedzieć - czy wszystko w porządku z blacharką, silnikiem i dachem.

Jeśli istnieją problemy z innej kategorii - z chęcią się dowiem. W takim okresie takie Cabrio powinno zniknąć bardzo szybko, gdyż cena nie jest aż taka niekonkurencyjna, a na zdjęciach stan bliski ideału - stąd wątpliwości.


Z góry dziękuję za informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jakiś link do ogłoszenia znajdzie się?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na cabrio musi być klient który chce:

1) cabrio

2) z takim silnikiem

3) z taką skrzynią

4) z/bez mpakietu

5) w takim kolorze

6) inne wyżej nie wymienione(jak np przedlift, polift itd.)

Nie widziałem auta, nie znam

foto obcięta jakość przez otomoto

to że długo stoi to nie znaczy że był ktokolwiek oglądać, poza tym każdy czegoś innego oczekuje

auta ma lat 21

windshot na plus(~600zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ponieważ? Jakieś konkrety? Sprawdzałeś go rozumiem?

Na zdjęciach jest shadowline a w wyposażeniu go nie bylo z tego co udało się rozkodowac po vinie

Ja tu nie widzę shadow line high gloss tylko brak chromu, matowe czarne listwy w e46 to standard. Nerki oczywiście nie mają nic do tego, to dodatek któregoś z właścicieli.

WBABS11080JX60174

Type BS11

Model 320ci

Market Europe

Development Code E46 ©

Chassis Convertible

Steering left

Doors 2

Engine M54

Displacement 2.20 l

Power 125 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission manual

Color Titan-silber - 354

Upholstery Leder Montana/basis-ausst./schwarz - N6SW

Manufacturer BMW AG

Production Plant Regensburg, Germany

Production Date 2000-09-07

169 Eu3 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu3

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

302 Alarm System Alarmanlage

380 Hardtop Preparation Hardtop-vorbereitung

388 Softtop Black Verdeck Schwarz

399 Softtop Operation, Fully Automatic Verdeckbetaetigung Vollautomatisch

434 Interior Trim Interieurleisten

441 Smokers Package Raucherpaket

458 Seat Adjustment, Electric. F Driver/pass Sitzverstellung Elektr.fahrer/beif.

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

520 Foglights Nebelscheinwerfer

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

550 On-board Computer Bordcomputer

662 Radio Bmw Business Cd Radio Bmw Business Cd

672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach

832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum

843 Engine Design Motorauslegung

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall

886 Dutch / On-board Documentation Hollaendisch / Bordliteratur

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zleciłem sprawdzenie stanu autotesto, z racji faktu iz koszta podróży wyszłyby mnie podobnie. Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy. Nie mam obecnie możliwości wstawienia filmów i zdjęć.


Samochód z czystą historia VINu, ale prowadzona tylko ostatnie dwa lata.

 

Podsumowanie Bmw




Zaczynamy od złapania pierwszego wrażenia, które jest dobre. A następnie dokładnego obejrzenia auta w poszukiwaniu rys, dołków i błędów w naprawie blacharskiej i lakierniczej.


Odpryski na tylnym prawym błotniku


Rozdarcie na dachu


Pozostałe elementy i wszystkie szczeliny prawidłowo


Sprawdźmy teraz powłokę lakierniczą przy pomocy miernika lakieru. Elementy są ocynkowane (FnZn) z wyjątkiem dachu


Lewy przedni błotnik szpachla


Tak samo lewe drzwi


Lewy tylny błotnik również


Prawy tylny błotnik szpachla


Prawe drzwi malowane


Prawy przedni błotnik szpachla


Maska malowana



Pirotechnika

Nie ma śladów regeneracji ani demontażu elementów. Daty na pasach zgodne.




Wnętrze

Wnętrze w dobrym stanie. Kierownica bez przetarć. Panel centralny bez uszkodzeń. Fotele bez plam i dziur. Bagażnik w dobrym stanie. Podłoga w bagażniku prawidłowo.




Pod maską


Płyn chłodniczy klarowny


Nie mamy możliwości rozebrania auta na części ani przejechania nim 1000 kilometrów, by sprawdzić, czy nie bierze oleju. Mamy patenty, jednym ze sposobów na zminimalizowanie ryzyka są dokładne oględziny miejsc dookoła korka wlewu oleju. Jeśli jest porozlewane, zachlapane, albo niedawno wytarte - znaczy, że ktoś często dolewa. A dolewa po ciemku, na stacji, w pośpiechu to zawsze trochę rozlewa. Tu jest czysto.


Lewa lampa przednia wymieniona


Nie ma zauważalnych śladów większych napraw, lub wycieków


Od spodu

Od spodu znajdziemy sporo oleju, jak i również korozję podwozia.


Jazda testowa

Wybierak w skrzyni do wymiany. Jest już problem ze znalezieniem 5 biegu.


Sprzęgło dudni przy wciskaniu. Możliwy problem z dociskiem. Silnik równo, nie hałasuje. Zawieszenie nie stuka. Hamulce działają dobrze. Układ kierowniczy również. Nie ściąga w żadną stronę. Reakcja na gaz dynamiczna, nie traci mocy.




Samochód nie był malowany lub szpachlowany tylko na ramce przedniej szyby i tylnej klapie. Cieknie z niego w kilku miejscach. Podwozie do konserwacji antykorozyjnej. Wybierak skrzyni ledwo się trzyma. Sprzęgło dudni. Szyby przednie w drzwiach przyciemnione powyżej 30%. W razie kontroli policji pojawia się problem…To więcej niż wystarczająco argumentów, byśmy odradzali zakup tego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie mamy możliwości rozebrania auta na części ani przejechania nim 1000 kilometrów, by sprawdzić, czy nie bierze oleju. Mamy patenty, jednym ze sposobów na zminimalizowanie ryzyka są dokładne oględziny miejsc dookoła korka wlewu oleju. Jeśli jest porozlewane, zachlapane, albo niedawno wytarte - znaczy, że ktoś często dolewa. A dolewa po ciemku, na stacji, w pośpiechu to zawsze trochę rozlewa. Tu jest czysto.

 

serio? XD

to juz lepiej zeby nic nie napisali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może i głupio napisali, ale coś w tym może być. Jak kiedyś lałem pół litra co 1000km to wszystko było w oleju uwalone od góry.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.