Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Panowie mam pewien problem. Po wymianie sprężyn amortyzatorow z przodu i z tyłu przez mojego kolegę zapaliła mi się kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem i informacja że zmieniono kąt kół. . Pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika na komputer i pokazało błąd 6137 i błąd 614A. Ale usunąć się nie dało. Czy jest to czujnik skrętu do kalibracji czy może usterka mechaniczna przez mechanika. a może trzeba jechać na geometrię kół żeby znikła ta kontrolka ?? Macie jakiś pomysły? Z góry dzięki
Opublikowano

Być może trzeba zrobić ponownie kalibracje układu.


614A Aktywny układ kierowniczy AL: Kąt położenia wirnika: nie zainicjalizowana

6137 Aktywny układ kierowniczy AL: Czujnik położenia silnika: błąd

Opublikowano

Warto żebym skoczył na zbieżność przed kalibracją czy nie ma to większego znaczenia ?

Musieliśmy ciąć sprężyny z przodu bo kupiłem zamienniki i przyszły dłuższe

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie przyszły dłuższe bo kupiłeś pod zwykle zawieszenie a masz Mpakiet

Poza tym sprężyny kupuje się pod wyposażenie samochodu ale niech każdy robi jak uważa


Normalnie adaptacje robisz skręcając na maksa w prawo i lewo ale jak to nie pomaga to odłącz akumulator. Jeśli to też nie pomoże to komp


Zbieżność bym zrobił bo akcją z fleksem na pewno zmieniłeś wysokość i samochód inaczej siedzi

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.