Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


czy montaż niebieskich zacisków m sport z tarczą 340 tylko na przód ma sens w przypadku 320i?

Zdaje się, że liczba elementów, które trzebaby wymienić na tylnej osi powoduje, że jest to nieopłacalne.

Czy można / trzeba kodować nowe zaciski?

Będę wdzięczny za więcej informacji


Pozdrawiam,

Artur

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Tzn.? Przecież całość jako retrofit jest sprzedawana. Nowe tarcze/klocki to oczywistość, ale w zestawie wszystko jest. Osłony tarcz też trzeba wymienić.

GENUINEBMW1234SERIESF20F22F30F32MPERFORMANCEBRAKERETROFITKIT_INC.M135I_M140I_M235I_M240I_320I_335I_340I_435I_440I__01_1024x1024.jpg?v=1596182859

  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam,


czy montaż niebieskich zacisków m sport z tarczą 340 tylko na przód ma sens w przypadku 320i?

Zdaje się, że liczba elementów, które trzebaby wymienić na tylnej osi powoduje, że jest to nieopłacalne.

Czy można / trzeba kodować nowe zaciski?

Będę wdzięczny za więcej informacji


Pozdrawiam,

Artur

Oprócz podstaw - tarcz, klocków i zacisków na przód potrzeba tarcz kotwicznych. Nic więcej.

W dużej mierze koszt zależy od tego za ile uda Ci się wyrwać zaciski.


Ja wymieniałem u siebie na 375mm przód, 345mm tył.

Niebieskie zaciski kupiłem w prawie idealnym stanie za 2000zł.

Nowe tarcze nacinane dwuczęściowe brembo, klocki, węże w oplocie, blaszki, tarcze kotwiczne przod OEM, czujniki (bo jeden już był dziabnięty) - łącznie wszystkie części z zaciskami kosztowały mnie ok 4500zł.

spacer.png

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie podałem tej informacji na początku a wydaje się, że może być kluczowa.

Według tego wątku https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1717160 zainstalowanie większych tarcz w przypadku 320i z USA kończy się brakiem ręcznego.

Czy w związku z tym jest jakieś przeciwskazanie by jeździć z przodu na tarczach 340 i zaciskach m sport a tył zostawić fabryczny?

Tarcze 345mm pod niebieski zacisk wychodziły również w wersji pod ręczny 160mm

Nr OEM 34206797598


Ja bym się nie odważył zrobić tylko jednej osi, eksperyment czy kiedyś na zakręcie zobaczysz jak wyprzedza Cię tył samochodu :D

spacer.png

Opublikowano

Możesz zrobić tylko przód i niczemu to nie zagraża, natomiast jeśli chodzi o wygląd, to już sprawa dyskusyjna. Dla mnie osobiście siara, z przodu ładne od mpakietu, a z tyłu zwyklaki. Chyba że zależy Ci tylko na poprawieniu hamowania, to możesz poszukać zaciski czterotłoczkowe, które były montowane na rynek USA w modelach f36-435i i f30-335i.Na rynek amerykański tak właśnie robili, że z przodu były solidne zaciski a z tyłu zwykłe.

Jest to praktycznie taki sam zacisk jak ten mpakietowy, tylko że pod tarczę 340 i w naturalnym kolorze takim jak standardowe zaciski, taki jak w linku poniżej

https://archiwum.allegro.pl/oferta/zacisk-hamulcowy-lewy-przod-bmw-f34-f35-335i-3-0-i9307491409.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.