Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niestety mam kolejny problem z e60 525d. Mianowicie wymieniłem sterownik turbiny, bo było słychać świsty przy zmianie biegów. po zamianie na inny wszystko było dobrze, nic nie świstało i samochód miał kopa przez jakiś miesiąc, albo dwa aż do czasu kiedy auto nie zaczęło tracić mocy. Po prostu jakby czasami się nie załączał ten nastawnik i trzeba było zgasić i odpalić jeszcze raz i nagle było wszystko okej. Teraz jakby coraz rzadziej się „załącza” turbo i po zgaszeniu słychać takie dziwne pikanie z okolic tego nastawnika. Zbytnio nie przyśpiesza i włożenie starego sterownika nic nie zmieniło

błąd jaki się pokazuje: nastawnik ciśnienia ładownia (3f57)

co mogę jeszcze zrobić?

filmik z pikania:

https://streamable.com/33gspi

Opublikowano
oddaj turbo do regeneracji, pewnie zmienna geometria się blokuję. Miałem to samo na hybrydzie z dnia na dzień auto słabło po czym zmienna geometria stanęła dęba.
Jack_Strong-
Opublikowano
Witam, niestety mam kolejny problem z e60 525d. Mianowicie wymieniłem sterownik turbiny, bo było słychać świsty przy zmianie biegów. po zamianie na inny wszystko było dobrze, nic nie świstało i samochód miał kopa przez jakiś miesiąc, albo dwa aż do czasu kiedy auto nie zaczęło tracić mocy. Po prostu jakby czasami się nie załączał ten nastawnik i trzeba było zgasić i odpalić jeszcze raz i nagle było wszystko okej. Teraz jakby coraz rzadziej się „załącza” turbo i po zgaszeniu słychać takie dziwne pikanie z okolic tego nastawnika. Zbytnio nie przyśpiesza i włożenie starego sterownika nic nie zmieniło

błąd jaki się pokazuje: nastawnik ciśnienia ładownia (3f57)

co mogę jeszcze zrobić?

filmik z pikania:

https://streamable.com/33gspi

 

Twoja turbina ma zapieczona geometrie i musisz ja oddac do regeneracji. Oryginalny nastawnik turbiny zaloz jaki tam byl i niech tez go zregeneruja. Jezeli dodatkowo masz zapchany DPF to jest duza szansa, ze po regeneracji za jakis czas znowu zatrze sie geometria turbiny przez wlasnie zapchanego DPF-a.


Masz dwie opcje albo oddasz turbine do regeneracji albo zamowisz sobie uzywana turbine z nastawnikiem i ja podmienisz. Ja polecam regeneracje turbiny i nastawnika. 2 lata minimum bedziesz mial spokoj. Gwarancje na turbo po regeneracji i nastawnik dostaniesz minimum na 12 miesiecy. W mojej okolicy biora za regeneracje turbosprezarki do E60 wraz z nastawnikiem 650 zlotych.

b28nl6U.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.