Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć koledzy,


mam pytanie do tych, którzy borykali się z tym problemem, czy to w M, czy w N47. Jakie mieliście objawy uszkodzonej chlodniczki EGR?


Kumplowi po nagrzaniu wywala płyn tym odpowietrznikiem:

Bez-tytu-u.jpg


Auto ma moc, nie dymi, pod korkiem oleju i płynu norma, w zbiorniczku wyrównawczym ciśnienie w normie. Temp 90C stoi jak wół, termostaty zmienione z 10k temu, pompa wody bez luzów.

A pod autem widać plamę i cieknie z tego odpowietrznika, podmieniliśmy je, ale dalej leci i pomyslałem o chlodniczce EGR.


Myslę też nad testem CO2, bo chlodniczka chyba też powodowałaby mieszanie sie spalin z plynem.

Opublikowano

Sam odpowietrznik, zamieniłem z tym ze zbiorniczka wyrównawczego.


A myślę o chłodniczce, bo troche za mało objawów jak na upg, a egr jest wyprogramowany, ale nie zaślepiony, więc ciśnienie w samym egr jest.


Najbardziej dziwi mnie to, ze wywala odpowietrznikiem, a nie korkiem zbiorniczka, z drugiej strony w zbiorniczku nie ma wielkiego cisnienia, bo odkreciłem korek zaraz po zgaszeniu auta i owszem syknelo, ale wiadomo, ze cisnienie w ukladzie, szczegolnie na cieplym motorze musi byc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak nie masz objawów UPG , to nie masz tez objawów pęknietej chlodniczki.

Wymień rurke bo to pewnie ona jest pęknieta...

Opublikowano
Witaj. U mnie kopciło od czasu do czasu zwłaszcza na zimnym po nocy, robiło się zbyt duże ciśnienie w układzie, bulgotał płyn w zbiorniczku wyrównawczym (korkiem jeszcze nie wywalało). Czasem ubywało płynu. Aktualnie EGR zaślepiony, we wtorek będzie wyprogramowany i wszystko ustało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.