Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Mam problem ponieważ podczas przekręcenie kulczyka na zapłon napięcie na akumulatorze mam 11,5 V a jak odpalam spada napięcie na 9,5 V samochód odpala normalnie tylko później ładowanie mam non stop 14,7 V. Jak zrobię trasę ok 200 km to ładowanie spada na 14,1 ale później po nocy znowu odpalam i ta sama sytuacja. Zaważyłem ze jak ustawie nawiew na przednią szybę do wieje bardzo mocno a jak ustawiam pokrętłem regulacje do w max pozycji wieje bardzo słabo. Będę wdzięczny o pomoc? :( :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Aku do wymiany. Akumulator, który ma poniżej 12,5V długo nie pociągnie, a jest bardzo ważnym elementem samochodu z delikatną elektryką, jakim jest E60

2. Ładowanie około 15V jest prawidłowe. Spada Ci do około 14, bo po trasie, to co zostało Ci z akumulatora, jest w pełni naładowane.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Może ktoś powiedzieć jakie ma napięcie na akumulatorze w 530d jak wsiada do samochodu po nocy i przekręca kluczyk na zapłon ?
Opublikowano

Masz dobre napięcie, napięcie na zapłonie jest mocno obciążone i nawet dopiero wsadzony akumulator w pełni naładowany pokaże napięcie poniżej 12v na pełnym zapłonie.. a jak uśpisz auto to pokaże Ci 12,6 albo 12,7.. a jak uruchomisz zapłon spada poniżej 12 od razu

Ładowanie na poziomie 14,7 jest ok, w okolicach 15 to dla akumulatorów AGM

Jaki masz akumulator ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.