Skocz do zawartości

Termometr i jego magiczne piszczące i ładujące sie -40


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odkąd kupilem samochod termometr temperatury zewnętrznej pokazywal ok. Dopiero przy mrozach -2 i mniej po przekreceniu kluczyka pojawialo sie -40 i po pol stopnia szla do gory temperatura tak po przejechaniu okolo 30km juz pokazywalo ok jak bylo cieplej to caly czas ok.

W końcu stwierdzilem ze czujnik temperatury zewnętrznej wymaga wymiany to zakupilem nowy no i pozniej jezzcze wtyczke bo myslalem ze moze wtyczka zle laczy albo cos no i jeszcze bardziej problem sie poglębszyl teraz to zawsze rano wyje miga ze jest to !%@£#$&! -40 i sie laduje xD nawet jak jest to +5 na zewnatrz a jak sie przestawi na godzine albo cokolwiek guziczkiem bc to i tak po ponownym przekreceniu kluczyka rano pojawia sie -40 i wyje juz 3 lata i teraz jeszcze w lecie chyba wyło bedzie jak z garazu bede wyjezdzal lelpiej bylo te pieniaze na te wtyczki i termometry w lufe zwinąć i podpalić i zostawić tak jak bylo nic nie ruszać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to za czujnik kupiłeś?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Oba czujniki jak sprawdze miernikiem maja bardzo podobną oporność lub nawet taką samą a jak sie podgrzeje zapalarą to wartości sie zmieniają czyli jest ok. Zmienilem spowrotem na ten czujnik co byl i dalej pokazuje jakies farmazony i wyje jak chce dzis jeszcze raz przejrze instalacje

Czujnik kupilem w sklepie motoryzacyjnym jakiejś x firmy.. mimo wszystko powinien pokazywac caly czas to samo tylko margines bledu a on jakby sie odpinal i podpinal jeden i drugi czytalem na innym forum ze ktos mial przerwe w obwodzie nawet w zegarach

Ale juz kiedys tam grzebalem sprawdzilem to od razu i tam jest ok

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Instalacja czujnika jest akurat prosta w diagnozie. Przewody z czujnika biegną na 1 i 2 pin licznika biała wtyczka 18 pin. Jak czujnik dobry to zostaje tylko przerwa(zwarcie) w instalacji albo uszkodzony licznik.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie skończyło się na kupnie oryginału. Zaraz po kupnie, czyli 10 lat temu nie działał, wiec kupiłem najtańszy. Dalej nie działał. Kupiłem droższy, bo chciwość mi kazała:) Podziałał chyba z tydzień. Kupiłem z ASO i działa do dziś, bo cały czas tym autem jeźdźe :D BMW oduczyło mnie chciwości przez tyle lat. Oszczędzam nie tracąć kasy na zamienniki :D

Co do instalacji to jest prosta.

Pin 1 termometr - kolor kabla niebieski z brązowym paskiem grubosci 0,5 mm - idzie do PIN 2 licznika na wtyczke po lewej stronie

Pin 2 termometr - kolor kabla niebieski z czerwonym paskiem grubosci 0,5 mm - idzie do PIN 1 licznika na wtyczkę po lewej stronie.

Kolory kabli mogą się różnić w zależności od rocznika. Jak podasz VIN to ci powiem czy u ciebie jest tak samo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujnik kupilem w sklepie motoryzacyjnym jakiejś x firmy.. mimo wszystko powinien pokazywac caly czas to samo tylko margines bledu

Nie, nie będzie działał, kup nawet używany oryginał i zapomnij o temacie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.