Skocz do zawartości

Oferta olx BMW 5 E61 WBAPX71040C100504


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Co sądzicie o tym samochodzie? https://www.olx.pl/oferta/bmw-seria-5-tylko-220tys-km-e-61-530d-CID5-IDIJdPO.html



Siedzę w Niemczech i ciągle oglądam ogłoszenia, i pojęcia nie mam z kąd handlarze biorą te samochody? Ja oglądam ogłoszenia samochodu w dieslu to wszystkiego mają + 300 tysięcy na liczniku z tego rocznika, i kosztują ponad 4 tysiące €. Sam nie wiem o co tu chodzi? Dziękuję za zainteresowanie.



Posty: 2

Dołączenie: 21 Mar 2021 19:20

Moje BMW: Dopiero kupię

Edytowane przez Sprinter6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij na ogłoszenia tych które maja 500+ km :wink: , a także tych uszkodzonych lub z defektami mechanicznymi, albo w kumulacji. Za dobre auto za granicą zwykle trzeba zapłacić wiecej niż u nas, do tego dochodzi koszt wycieczki, opłaty, zarobek handlarza i trochę tego się uzbiera.

Wnioski wyciągnąć trzeba samemu :wink: :cool2:


P.S. poprosimy o link do ogłoszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Chodzi o tą:

https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-seria-5-tylko-220tys-km-e-61-530d-CID5-IDIJdPO.html

www_olx.pl/d/oferta/bmw-seria-5-tylko-220tys-km-e-61-530d-CID5-IDIJdPO.html



Zdekodowany VIN: WBAPX71040C100504

Type PX71

Model 530d

Market Europe

Development Code E61 (MUE)

Chassis Touring

Steering left

Doors 5

Engine M57/T2

Displacement 3.00 l

Power 173 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission automatic

Color Titan-silber - 354

Upholstery Stoff/leder "reflex"/anthrazit/schwarz - FLAT

Manufacturer BMW AG

Production Plant Dingolfing, Germany

Production Date 2008-05-14


Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CB Co2 Content Co2 Umfang

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung

2SC Alloy Wheels Star Spoke 243 Lm Raeder Sternspeiche 243

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

346 Chrome-line Exterior Chrome Line Exterieur

386 Roof Rail Dachreling

402 Panorama Glass Roof Panorama Glasdach

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

441 Smokers Package Raucherpaket

442 Cupholder Getraenkehalter

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

4AT Int.tr.fini. Black High-gloss Int.leist. Schwarz Hochglaenzend

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

522 Xenon Light Xenon-licht

524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

536 Auxiliary Heating Standheizung

544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

610 Head Up Display Head-up Display

612 Bmw Assist Bmw Assist

616 Bmw Online Bmw Online

620 Voice Input System Spracheingabesystem

633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch.

676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem

698 Area-code 2 Area-code 2

6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices

6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices

710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad

7A4 Advantage Pack.i.c.w.innovationpack. Advantage Pak.i.v.m.innovationspak.

7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

8S8 Country Spec.navi Control (acc) Laenderspez. Navi Zust. (fuer Acc)

8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung

8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch.

8SP Cop Control Cop Steuerung

941 Special Request Processing Externe Nachruestung

964 Request Navi Dvd On Delivery Request Navig. Dvd On Delivery

9AA External Skin Protection Aussenhautschutz


ykDH3GJ.jpg


uvuTiEG.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak . Dokładnie ta. Nie bardzo się znam , ale chyba dobrze wyposażony samochód? Stan wizualny chyba też ok, no po za zderzakiem z tyłu . 220 tysięcy? Ciekawe czy prawdziwe,

 


Na fotkach w papierach wygladajacych jak z bazy bmw w 2020r miala 214tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Za poliftową kombicę 530d E61 z 3.0d 235KM i automatem (po opłatach - w tym akcyza 18,6%) to cena wywoławcza 28.500 zł - to naprawdę mało forsy.

Nawet jeśli ma swoje grzechy...


PS.

A dzwoniłeś i pytałeś czy sprzedana?

Jakby co to wkleję zrzut ogłoszenia z numerem telefonu...

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pewnie w większości na import kupuje się z dużymi przebiegami, walone, albo z usterką, mniejsza cena zakupu - niższa akcyza. W PL robocizna dużo tańsza, naprawia się po kosztach, kręci i ceny są jakie są, czego nie rozumiesz :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby takim autem opłaciło się jeździć w DE, po uwzględnieniu podatku i ubezpieczenia to auto musi robić te 30tys rocznie... prawdziwy przebieg można sobie lekko oszacować :)

 

ich stać na auta i na utrzymanie, więc dieslem sobie moga nawet jeździć do kościoła tylko i mieć przebieg po 10 latach 100tys km,,, głupie gadanie, zobacz po ile oni sprzedają 3.0d który ma przebieg do 100tkm... po tyle że nikt nigdy w polsce by nie kupił za taką kwotę bmw e60/1


https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=319321349&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&maxMileage=125000&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=94a6a20d-713c-540b-129a-e0681aaa3ada


https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=316476785&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&maxMileage=125000&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=94a6a20d-713c-540b-129a-e0681aaa3ada


https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=319927419&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&maxMileage=125000&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=94a6a20d-713c-540b-129a-e0681aaa3ada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne. Ogłoszenie wróciło z nową ceną 27500.

Fakt jest taki że pracuje w Niemczech , i faktycznie można tam dostać rodzynka , z małym przelotem za dobrą kasę. Ja kupiłem w tamtym roku hondę accord z 2007 w dieslu z przelotem 200 tysięcy za 500€.

No ale . Z uszkodzonym sprzęgłem.

Ciekawe co nie tak z tym bmw? Bo powiem szczerze że podoba mi się ta wersja wyposażenia. Honda jest spoko, nic się nie dzieje , ale mam 360 tysi na liczniku , rok nią jeżdżę i bmw zawsze mi się podobało.

Szukam czegoś co będzie dzielnie pokonywać jakieś 170 tysięcy rocznie.

Pisał do mnie tu jeden kolega, w sprawie oględzin. Myślę że dogadam się z nim i niech obejrzy ten egzemplarz. A może ktoś z forum ma fajnie wyposażoną wersję , godną polecenia, w rozsądnej cenie? 3 lub 5. Jeżdżę przeważnie sam więc i 3 wchodzi w grę. Dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanów się kolego czy e61 to dobry wóz na 170 tyś rocznie, normalną sprawą jest, że przy takich przebiegach będziesz musiał dość często robić rzeczy, nazwijmy to eksploatacyjne, a one siłą rzeczy będą droższe niż w akordzie, filtry, tarcze klocki itp, gdybym ja robił rocznie takie przeloty, to poszukał bym raczej auta gdzie części eksploatacyjne będą kosztowały grosze, no ale to tylko moje spostrzeżenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może trochę przesadziłem z tym przebiegiem. Hanką zrobiłem 170 tysi w 15 miesięcy, głównie po autostradzie w Niemczech. Na szmelc vageny nawet nie patrzę, bo to samochody z papieru i plasteliny. Myślałem też o honce w nowszej budzie ,ale ceny kosmiczne. 4 cylindry i 2.2 pojemności troszkę się męczą przy strzale 1500 km na raz. Myślałem że 6 cylindrów i 3 litery będzie to lepiej znosić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może trochę przesadziłem z tym przebiegiem. Hanką zrobiłem 170 tysi w 15 miesięcy, głównie po autostradzie w Niemczech. Na szmelc vageny nawet nie patrzę, bo to samochody z papieru i plasteliny. Myślałem też o honce w nowszej budzie ,ale ceny kosmiczne. 4 cylindry i 2.2 pojemności troszkę się męczą przy strzale 1500 km na raz. Myślałem że 6 cylindrów i 3 litery będzie to lepiej znosić.

 



Moim zdaniem jeśli ogarniesz wszystkie bolączki 3.0d to na takie przeloty to bajka, tym bardziej jeśli dużo autostrad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie twierdze, że takie przebiegi bedą problemem dla 3.0, ale olej trzeba będzie wymienić z 10 razy w roku, do tego pewnie w skrzyni itp, w każdym aucie trzeba by było to zrobić to prawda, ale koszt części w markach premium jest trochę wyższy ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No może trochę przesadziłem z tym przebiegiem. Hanką zrobiłem 170 tysi w 15 miesięcy, głównie po autostradzie w Niemczech. Na szmelc vageny nawet nie patrzę, bo to samochody z papieru i plasteliny. Myślałem też o honce w nowszej budzie ,ale ceny kosmiczne. 4 cylindry i 2.2 pojemności troszkę się męczą przy strzale 1500 km na raz. Myślałem że 6 cylindrów i 3 litery będzie to lepiej znosić.

Jak kupisz zdrowe 3.0d - to jest to świetny napęd na trasy.


ALE...


Ale przy takich przebiegach jak deklarujesz - 135.000km / rok i do tej pory jeździsz Hondą Accord 2007 czyli generacją VII w silniku 2.2 i-CTDi 140KM - to jesteś przyzwyczajony do absurdalnie niskich rzeczywistych kosztów eksploatacji.


Tego nie da CI żadne BMW - więc proponuję Ci JEDNAK przesiadkę na Accord VIII generacji w silniku 2.2 i-DTEC 180KM czy 2.2 i-DTEC 150KM z remapem na 180KM.


Sugeruję poszukać dobrej sztuki, chyba najlepiej z Francji - tam najłatwiej trafisz na bardzo małe przebiegi diesla.

Oczywiście naprawdę ładne i małym przelotem są we Francji droższe niż w DE, i o wiele droższe niż w PL, ale można trafić ślicznotkę z bardzo małym przebiegiem - sam kupiłem swoją Hondę z podpisu z przebiegiem 48.ooo km.

A przy Twoich przebiegach to kluczowa sprawa.


Chyba że chcesz oszczędzać także na zakupie, to we Francji tanich obdrapańców też jest dużo.

Tyle że Tobie nie kalkuluje się kupować taniego auta - bo przy wysilonej eksploatacji wydasz na nią więcej niż gdy kupisz najlepsza sztukę dostępną na rynku i dasz jej w kość przebiegiem.


Wiadomo - 135 tys. km na rok, to daje 270tys. km w dwa lata i 405 tys. przez trzy lata.

Do takiej eksploatacji potrzeba naprawdę porządnej maszyny, oczywiście komfortowej, ale także udanej, trwałej i mało palącej.


Honda w silniku 2.2 i-DTEC będzie do takiej eksploatacji (w teraźniejszości) chyba najrozsądniejszym wyborem dostępnym na rynku.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może trochę przesadziłem z tym przebiegiem. Hanką zrobiłem 170 tysi w 15 miesięcy, głównie po autostradzie w Niemczech. Na szmelc vageny nawet nie patrzę, bo to samochody z papieru i plasteliny. Myślałem też o honce w nowszej budzie ,ale ceny kosmiczne. 4 cylindry i 2.2 pojemności troszkę się męczą przy strzale 1500 km na raz. Myślałem że 6 cylindrów i 3 litery będzie to lepiej znosić.

Jak kupisz zdrowe 3.0d - to jest to świetny napęd na trasy.


ALE...


Ale przy takich przebiegach jak deklarujesz - 135.000km / rok i do tej pory jeździsz Hondą Accord 2007 czyli generacją VII w silniku 2.2 i-CTDi 140KM - to jesteś przyzwyczajony do absurdalnie niskich rzeczywistych kosztów eksploatacji.


Tego nie da CI żadne BMW - więc proponuję Ci JEDNAK przesiadkę na Accord VIII generacji w silniku 2.2 i-DTEC 180KM czy 2.2 i-DTEC 150KM z remapem na 180KM.

 


Nie znam motoru 2.2cdti ale rzeczywiście jest taki pancerny i tani w eksploatacji w porównaniu do m57n2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.