Skocz do zawartości

E46 Polift Sedan - modyfikacja


Cavaa

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,


Przymierzam się do modyfikacji mojej e46. Czarny Polift z 2002r.

Mam dosłownie kropka w kropkę taki stock jak niżej:


phthHxf.jpg


Pytania:


Co waszym zdaniem nadało by temu stockowi sporoto-zadziornego charakteru? Myślałem w pierwszej kolejności nad lekkim przyciemnieniem tylnych szyb i wymiany na "m pakiet" zderzaków?

Gdzie najlepiej szukać dokładek/zderzaków itd? Warto szukać używanych, na co zwracać uwagę?

Czy gdzieś przyciemnię szyby w okolicy Olsztyna/Gdańska?

Warsztat w okolicy Gdaska/Olsztyna który podejmuje się wymiany zderzaków/modyfikacji/naprawy el. zewnętrznych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna felga i czarne nerki dadzą to czego szukasz. M-pak znacznie poprawi wygląd auta i nada mu trochę "sportowego" charakteru. Części szukaj na znanych portalach ,możesz kupić części w kolorze lub do lakierowania. Chińskie zamienniki m-paka mają gorszą jakość i spasowanie.


Najlepiej skompletować cały m-pakiet i dopiero montować, dziwnie to wygląda kiedy auto ma jedynie wymieniony zderzak przedni.


Wymiana takich elementów jest banalnie prosta i każdy pierwszy warsztat Ci to zrobi nawet od ręki(nawet sam możesz). Z przyciemnieniem to szukaj ludzi którzy zajmują się oklejaniem aut bo to akurat jest trudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprężyny eibach pro-kit, bo jak jest seria to jest dramat.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Wymiana zderzaków na M pakiet to nie są same zderzaki. Wlot powietrza chłodnicy ma inny nr np., wtyczki halogenów, tunele powietrza na hamulce.

Masa plastików i kołków z ASO itp. Ogarnie to lakiernik/blacharz, ale ogarnij manual jakiś z neta jak to ludzie robili.

Pierwsza rzecz to zawsze ogarnięcie auta mechanicznie. Jeśli ma zyskać na wyglądzie to kup nowe amortyzatory z całym osprzętem i sprężyny Eibacha -30 mm. Nie dość, że będzie się lepiej jeździło, to kwestia wizualna zawsze na plus. Dodatkowo zregeneruj zaciski i pomaluj na fabryczny srebrny kolor.

Zrób blacharkę i polerkę i będzie to jakiś start. Dalej koło i dobra opona. e46 dobrze wygląda na 18", na 19" jest mało gumy. Poszukaj replik stylingu 163/127 - klasyka gatunku.

Możesz zostawić seryjne 135, ale kup dystanse + nowe śruby Eibacha. Przód 12 mm tył 20-25 mm na stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy taki pro kit będzie odpowiedni? https://intercars.pl/produkty/297910-sprezyny-eibach-pro-kit-bmw-3-e46-r6

Przepraszam za infantylne pytanie, ale nie jestem mechanikiem. Czy oprócz takiego pakietu sprężyn muszę zaopatrzyć się w coś jeszcze by je wymienić? (Czy te sprężyny będą pasowały do pozostałych stockowych elementów/części)


Co do nerek to się rozglądam, ale jest tego pełno. I to w dodatku od 80zł do 350zł. Macie jakieś sprawdzone sklepy lub sprzedawców, gdzie dorwę takie czarne nerki poliftowe do e46, by nie trafić na jakiś przepłacony chiński papier który połamie się przy montażu?


Aktualnie to wygląda tak (+ przyciemniłem szyby tył dzisiaj)


65717899-888328414860834-5529666240643072000-n.jpg

png do jpg


64500724-888328424860833-2371610314408984576-n.jpg

png do jpg


65669446-888328474860828-4818280061398417408-n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Obniżysz samochód 3 cm, ale kołami też się musisz zająć, bo efekt kół schowanych w błotniku się spotęguje. Więc, albo dystanse, albo felga z niższym ET.

Przy sprężynach wymień gniazda sprężyn góra dół, to dobry czas na wymianę amortyzatorów, bo te sprężyny dobiją twoje seryjne amortyzatory do reszty.

Najlepiej Bilsten B8, ale nawet zwykłe B4 będą lepsze niż masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tanio nie będzie. Mnie konwersja na zewnętrzny M-Pakiet wyniosła prawie 6000 PLN. Zderzaki, progi, lotka, komplet listw Shadowline, nadkola,wloty powietrza, halogeny, nowe zestawy montażowe zderzaków, lakierowanie wszystkiego, montaż....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak, jak już masz ochotę zmieniać amortyzatory to polecam sachs, jest to produkt na pierwszy montaż a sporo już widziałem wylanych świeżych bilsteinów, nie wspominając o kyb. Co do górnych mocowań z przodu to polecam porównać z nowymi (warto kupić na wszelki wypadek), ponieważ moje fabryczne (prawie 20 lat i jakieś 340 tys. km w momencie demontażu) miały mniejszy luz niż nowe lemfordera. Zaopatrz się w nowe śruby mocujące amortyzator do zwrotnicy, często prawa nie daje się wykręcić.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.