Skocz do zawartości

Problem z wlewem paliwa


Filipe36

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w moim e36 2 litry mam następujący problem.Mianowncie gdy odkręce korek wleu paliwa słysze jak zasysane jest powietrze do baku.Słychać świst.Gdy jade bez korka samochód odzyskuje swe sily to znaczy czuć jego moc, jednak wolne obroty falują.gdy zakrece korek obroty uspokajają się jednak cały silnik drży i samochód nie ciągnie już tak dobrze, jest zmulony.Co jest tego przyczną?Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nic tam nie było robione to samo nic raczej się nie zepsuło. Możesz mieć niedrożny przewód odpowietrzający ten filtr (taka najgrubsza rurka łącząca filtr z atmosferą i wychodząca w dól obok podłużnicy) i wtedy silnik zasysając do kolektora opary poprzez elektrozawór wywołuje podciśnienie w baku albo niedrożny masz przewód łączacy filtr z bakiem i w miarę ubywania paliwa bak się nia odpowietrza stąd pompa paliwowa powoduje wzrost podciśnienia. W tym drugim przypadku najlepiej odpiąć złączkę od filtra (uważaj bo można łatwo złamać króciec) i przy odkręconym korku wlewu dmuchnąć w rurkę- powinien być swobodny przepływ powietrza. Jeśli nie ma to sprawdź przebieg rurki pod podwoziem bo może być gdzieś zgnieciona lub załamana bo jest zrobiona z plastiku. Rurka idzie wzdłuż przewodów hamulcowych i paliwowych i jest koloru niebieskiego. Jeśli z tymi rurkami jest wszystko w porządku to niedrożny może być sam filtr ale jest to mało prawdopodobne ale też możesz sprawdzić dmuchając czy przepływa przez niego powietrze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem ten filitr.Przeplywa przez niego powietrze.Gdy dmuchałem w niebieską rurkę powietrze wychodziło w baku paliwa.Rurka odpowietrzająca filtr też jest drożna, a mimo to po zakęceniu korka wlewu paliwa znowu robi się pociśnienie w baku i silnik przestaje dobrze pracować, a pompa paliwowa chodzi wtedy głośno.:((((
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw tą rurkę od baku niepodłaczoną do filtra a wężyk od kolektora czymś zaślep żeby nie ciągnął lewego powietrza i pojeździj tak trochę i zobacz czy wtedy będzie ok. Jeśli bedzie dobrze to albo filtr masz uszkodzony albo elektrozawór lub coś z jego sterowaniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie u mnie tez slychac syk powietrza jak wyjezdze paliwo prawie do konca, ale nie powoduje to zadnych zmian w pracy silnika, dziala normalnie. Dzisiaj pojechalem i nalalem do pelna, zakrecilem i w droge jechal normalnie, odkrecilem korek i w droge bez niego, tez jechal normalnie nic a nic sie nie zmienilo w calym zakresie obrotow. Ciekawe bo dzwiek zasysanego powietrza przy tankowaniu slyszalem wyraznie i nie pierwszy raz. Ciekawi mnie ta sytuacja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.